• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5
فرماندار چهارباغ:

چرایی مبارزه نظام اسلامی با استکبار باید برای نسل جوان تبیین شود

  • کد خبر : 23518
  • 07 آبان 1402 - 15:07
چرایی مبارزه نظام اسلامی با استکبار باید برای نسل جوان تبیین شود
فرماندار چهارباغ گفت: نسل جوان انقلاب اسلامی باید اهمیت و چرایی مبارزه نظام اسلامی با استکبار جهانی را بداند، بر ضرورت تبیین این موضوع تاکید کرد.

به گزارش دیده بان البرز، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ با موضوع برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش آموز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دربانی، امام جمعه چهارباغ با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دربانی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارباغ در این جلسه با اشاره به تحولات منطقه، حملات هوایی و بمباران مناطق مسکونی، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن مذهبی و مساجد که جان پناه مردم مظلوم فلسطین است را محکوم کرد.

وی افزود: ناتوانی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در برابر عملیات طوفان الاقصی با بمباران و کشتن مردم بی دفاع فلسطین و نوارغزه غیر قابل ترمیم است و این شکست و ناتوانی در رویارویی با جبهه مقاومت و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تا نابودی کامل اسرائیل بر روی دوش آن ها سنگینی خواهد کرد.

امام جمعه چهارباغ با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری در کنار راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: جهاد تبیین باید در اولویت تمام امور قرار گیرد، تا جایی که این برنامه ها از بطن خانواده ها آغاز شود زیرا امروز نوجوانان و جوانان ما در بمباران شدید منفی فکری دشمن قرار دارند.

داوود جعفری، فرماندار چهارباغ با اشاره به اینکه نسل جوان انقلاب اسلامی باید اهمیت و چرایی مبارزه نظام اسلامی با استکبار جهانی را بداند، بر ضرورت تبیین این موضوع تاکید و از اقشار مختلف مردم و دانش آموزان بابصیرت این شهرستان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی دعوت کرد.

وی بیان کرد: این اتفاق تاثیرگذار سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی و مهر تاییدی بر استمرار حرکت پرقدرت در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در این جلسه اعضای حاضر ضمن بیان دیدگاه ها و نظرات خود، با تاکید بر حضور پررنگ و باشکوه در کنار همه اقشار مردم، برای همکاری جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر است راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهرستان چهارباغ از مسیر مسجد جامع ملک آباد تا مصلی امام خمینی (ره) با حضور مسئولین و مردم بصیر شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.