به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی شرفی، سرپرست بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس اظهار کرد: بر اساس ارزیابی و اعلام مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری البرز، شهرداری فردیس موفق به کسب رتبه برتر در پاسخگویی و اقدام برابر شیوه نامه ۱۱۱ سامد و مفاد مندرج در تفاهم نامه ارتباطات مردمی شد.
وی افزود: در این ارزیابی برنامه دیدارهای چهره به چهره، ارائه گزارش دوره ای سه ماهه و شش ماهه، گزارش بسترهای جرم خیز و گلوگاه های فساد و گزارش عملکرد ماهیانه از جمله موارد موثر در ارزشیابی سالانه مدیران دستگاه های اجرایی بوده است که شهرداری فردیس در سایه تدابیر شهردار محترم و اقدام مناسب در موارد فوق توسط واحدهای زیرمجموعه، توانسته در جمع برترین های استان قرار گیرد.
سرپرست بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس عنوان کرد: با حضور شهردار محترم دیدارهای چهره به چهر با شهروندان سه شنبه هر هفته برگزار می شود. علاوه بر این مدیران شهرداری فردیس هر دوشنبه با حضور در واحد ۱۳۷ شهرداری شخصا پاسخگوی تماس های شهروندان در سامانه ۱۳۷ هستند.
انتهای پیام/