• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9
دیده بان البرز گزارش می دهد؛

گام به گام تا پیروزی/ وقت ناامید کردن دشمن رسیده است

  • کد خبر : 26369
  • 11 اسفند 1402 - 10:10
گام به گام تا پیروزی/ وقت ناامید کردن دشمن رسیده است
امروز وقت ناامید کردن دشمن رسیده و مردم در لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود به میدان امده اند تا بار دیگر به دشمن ثابت کنند تمام تحریم ها را با انگشت های آغشته به جوهر به تحقیر دشمنان تبدیل می کنند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ روز سرنوشت ساز ایران اسلامی است و مردم ولایتمدار استان البرز با احساس مسئولیت نسبت به آینده کشور و نظام، پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و از میان کاندیداهای معرفی شده، افراد اصلح را برای این کرسی‌ها انتخاب می‌کنند و دندان طمع دشمن را می کشند.

رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در البرز نیز آغاز شده و حتی سرمای استخوان سوز هوا هم مانع حضور البرزنشینان و متعهدان به این نظام و انقلاب پای صندوق‌های رأی نشده است.

امروز وقت ناامید کردن دشمن رسیده و مردم در لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود به میدان امده اند تا بار دیگر در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند و به دشمن ثابت کنند تمام تحریم ها را با انگشت های آغشته به جوهر و مهرهای شناسنامه ها به تحقیر دشمنان تبدیل و ثابت می کنند و علیرغم همه مشکلات دست از این نظام و انقلاب نمی کشند.

در استان البرز، ۶۴۸ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و ۱۱ داوطلب مجلس خبرگان رهبری ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد با اعلام نظر شورای نگهبان، ۴۶۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری تأیید صلاحیت شدند.

یک هزار و ۳۳۳ شعبه اخذ رأی در سراسر استان البرز پیش بینی شده است که از این تعداد ۹۹۲ شعبه در کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و ۳۴۱ شعبه نیز در ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ قرار دارند و حدود ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در شعب اخذ رأی مستقر هستند که ۷۰ درصد آنها را فرهنگیان تشکیل می‌دهند. بیش از ۲۰۰ خبرنگار نیز برای پوشش خبری این رویداد در تلاش هستند.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز از اضافه شدن ۱۳۳ شعبه اخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل خبر می‌دهد و با اشاره به فعالیت ۱۰۱ شعبه سیار در این استان می‌گوید: البرز دارای یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن است که از این تعداد حدود ۹۱ هزار نفر رأی اولی هستند.

وی عنوان می‌کند: از همه مردم ولایتمدار و انقلابی البرز دعوت می‌شود که پرشور و یکصدا با مردم دیگر استان‌ها در لبیک به ندا و مطالبه رهبر معظم انقلاب با حضور باعظمت و باشکوه خود پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را برای این استان رقم بزنند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=26369

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.