• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5

گلایه حدادی از عدم افتتاح خط انتقال آب شرب از سد طالقان به نظرآباد

  • کد خبر : 29913
  • 08 مرداد 1403 - 20:43
گلایه حدادی از عدم افتتاح خط انتقال آب شرب از سد طالقان به نظرآباد
نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز نسبت به قطعی‌های آب در برخی شهرستان‌ها به‌خصوص در نظرآباد و ساوجبلاغ تذکر داد و در خصوص عدم افتتاح خط انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرستان نظرآباد نیز گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی، نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز و نیز رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز از تصفیه‌خانه آب شهر جدید مهستان بازدید کردند.

وی در این بازدید با تأکید بر لزوم تکمیل و اهمیت اتمام این پروژه مهم برای مردم این منطقه، گفت: پیگیری‌های لازم جهت تأمین اعتبار جهت تکمیل تصفیه‌خانه‌ آب شهر جدید مهستان که تاکنون حدود ۷۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته، انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس نسبت به قطعی‌های آب در برخی شهرستان‌ها به‌خصوص در نظرآباد و ساوجبلاغ تذکر داد و در خصوص عدم افتتاح خط انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرستان نظرآباد نیز گلایه کرد و گفت: باید هر چه زودتر مقدمات افتتاح این پروژه عظیم که با صرف اعتبارات ملی به انجام رسیده فراهم شود.

گفتنی است در این دیدار، مسئولان شرکت آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب استان البرز گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی خود و هر یک از ادارات شهرستان‌های حوزه انتخابیه نیز گزارشی از مشترکان و مصرف آب ساکنان این شهرستان‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.