• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
16
در قالب نهضت ملی مسکن؛

یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در البرز به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 21682
  • 05 شهریور 1402 - 13:21
یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در البرز به بهره برداری رسید
استاندار البرز از بهره برداری از یک هزار و 200 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: علاوه بر این، یک هزار و 500 واحد نیز در شهر جدید مهستان افتتاح می شود.

به گزارش دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در آئین بهره برداری از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان البرز که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: مشکلاتی در زمینه آسانسور و نمای ساختمان با توجه به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان در تعهد دولت نیست اما در تلاش برای رفع آن ها هستیم.

وی عنوان کرد: امروز با حضور رئیس جمهور ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد که یک هزار و ۲۰۰ واحد مربوط به استان البرز بود. علاوه بر این تعداد واحد مسکونی، یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهر جدید مهستان افتتاح می شود؛ در مجموع در هفته دولت شاهد افتتاح ۲ هزار و ۷۰۰ وحد مسکونی هستیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه موضوع مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است، مطرح کرد: تلاش های بسیاری در حوزه بافت های فرسوده و بازسازی آن ها، بازآفرینی شهری و استفاده از تعاونی های مسکن چه شاغل و چه بازنشسته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است.

عبداللهی اضافه کرد: بر این اساس با هماهنگی و فراخوان به تعاونی های مسکن همراه با استفاده از بخش خصوصی که بسته های تشویقی، امتیاز و خدمات ویژه برای آن ها پیش بینی شده، گام های بلندی را در ادامه اجرای طرح های نهضت مسکن بر خواهیم داشت.

وی گفت: از یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شده در استان البرز، ۴۷۴ واحد در شهرک ابریشم است. در تلاش هستیم تا زیرساخت های لازم از جمله درمانگاه، مسجد، مدرسه و هر آنچه که نیاز شهرک های مسکونی جدید الاحداث است را تامین کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.