• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
5

۲۴ ساعت قبل از رأی گیری، اتمام مهلت تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری

  • کد خبر : 29344
  • 11 تیر 1403 - 18:19
۲۴ ساعت قبل از رأی گیری، اتمام مهلت تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از تاریخ اعلام رسمی نتایج قطعی آرای مرحله اول آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ مرحله دوم ادامه‌ خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به برگزاری مطلوب دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در روز جمعه ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ گفت: ستاد انتخابات کشور نتایج رسمی انتخابات را اعلام کرد و هیچ یک از نامزدها نتوانستند ۵۰ درصد + یک رأی را کسب کنند.

وی مطرح کرد: بر این اساس مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به ترتیب با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۱۹۱ و ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند تا تشکیل دولت چهاردهم به روز ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ موکول شود. پس از تأیید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان مرحله دوم انتخابات در روز جمعه مورخ ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ در یک هزار و ۳۴۵ شعبه استان البرز برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: طبق ماده ۶۷ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری «فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از تاریخ اعلام رسمی نتایج قطعی آرای مرحله اول آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ مرحله دوم ادامه‌ خواهد یافت.»

وی بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، پس از تأیید صحت انتخابات و اعلام اسامی دو نفری که در مرحله دوم با یکدیگر رقابت می‌کنند، با اعلام وزارت کشور تبلیغات آغاز شده و زمان‌بندی تبلیغات نیز به‌گونه‌ای است که تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.