• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
2

۲۹ نانوایی متخلف در البرز شناسایی شدند

  • کد خبر : 29380
  • 14 تیر 1403 - 12:10
۲۹ نانوایی متخلف در البرز شناسایی شدند
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اجرای طرح تشدید نظارت بر واحدهای خبازی استان البرز خبر داد و گفت: در این بازدیدها ۲۹ نانوایی متخلف در البرز شناسایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کوروش مرادی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان البرز از اجرای طرح تشدید نظارت بر نانوایی های سطح استان خبر داد و گفت:‌ این اقدام به دستور مدیرکل با تشکیل ۶ تیم بازرسی از ۳۰ خرداد تا ۹ تیرماه و با هدف بررسی عملکرد نانوایان آزاد پز و فانتزی و نیز برخورد با تخلفات صنفی خصوصا تهیه خارج از شبکه آرد صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۱۱ واحد نانوایی آزاد پز پروانه کسب اخذ نموده اند که ۶۴ واحد به علت وجود مشکلاتی همچون مقرون به صرفه نبودن غیرفعال هستند عنوان کرد: طی این مدت بازرسی از ۱۴۸ واحد نانوایی در سطح مرکز استان انجام شد که ۲۹ واحد متخلف شناسایی و ۲۷۹ کیسه آرد یارانه ای کشف و پرونده متخلفین به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان البرز ضمن تاکید بر ادامه این گشت ها در مرکز استان و همچنین شروع نظارت ها در شهرستان های استان البرز گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بازرسی‌ها به صورت مداوم در کل استان حال اجراست. از شهروندان نیز می خواهیم که هر گونه تخلف در عرضه کالا و خدمات به ویژه در حوزه آرد و نان را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.