• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
6

اولین مرحله داوری و ارزیابی ایده های رویداد استارتاپی متاورس برگزار شد

  • کد خبر : 18524
  • 22 خرداد 1402 - 20:58
اولین مرحله داوری و ارزیابی ایده های رویداد استارتاپی متاورس برگزار شد
اولین مرحله داوری و ارزیابی ایده های رویداد استارتاپی متاورس به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و خانه کارگر ساوجبلاغ امروز در جهاد دانشگاهی مرکز رجایی شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، اولین مرحله داوری و ارزیابی ایده های رویداد استارتاپی متاورس امروز با حضور سید مرتضی سادات حسینی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، نیره زاغری و افسانه سلطانی، مدیران گروه خانه کارگر ساوجبلاغ، مدیر گروه فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی کرج، مدیر تحول اداری، نوسازی و فناوری شهرداری فردیس و آقایان مسعودیان، اسفندیاری و مهربانی از مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهاد دانشگاهی مرکز رجایی شهر اجرا شد.

رویداد استارتاپی متاورس به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و خانه کارگر ساوجبلاغ و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس و پارک علم و فناوری استان البرز در محورهای بلاک چین، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، جذب مشتری در علم داده و فناوری نوین معماری و شهرسازی برگزار شد.

امروز در اولین مرحله داوری، ایده های ارسال شده مورد ارزیابی قرار گرفتند و منتورها مشخص و به صاحبان ایده ها معرفی شدند. ایده های برتر در این مرحله، به مرحله نهایی رویداد که در تاریخ بیست و دوم تیر ماه برگزار می شود، راه یافتند. در نهایت ۱۵ ایده به رویداد اصلی راه پیدا می کند و به ایده های برتر جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18524

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.