• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد؛

حمایت کمیته امداد استان البرز از ۷۴۵ دانشجوی نیازمند

  • کد خبر : 18877
  • 31 خرداد 1402 - 13:34
حمایت کمیته امداد استان البرز از ۷۴۵ دانشجوی نیازمند
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۷۴۵ دانشجوی البرزی در زمینه تأمین کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد البرز بهره‌مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مصطفی قمشه، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، تقویت جایگاه اجتماعی و توانمندسازی فرزندان مددجویان را از جمله برنامه‌های مهم این نهاد دانست و گفت: در سال جاری رقمی بالغ‌بر ۷۳۰ میلیون تومان کمک‌هزینه شهریه دانشجویی به مددجویان این نهاد اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه همزمان به توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی در کمیته امداد عنوان کرد: ۷۴۵ دانشجوی البرزی در زمینه تأمین کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد البرز بهره‌مند هستند. این نهاد حمایتی تلاش می کند تا بتواند در راستای فعالیت های دانشجویی، مسیر تحصیلی دانشجویان را هموار کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از پرداخت ۳۳۵ میلیون تومان وام مازاد بر شهریه به منظور تحصیل دانشجویان البرزی خبر داد و بیان کرد: ۳۹ درصد از مددجویان دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، ۲۰ درصد در دانشگاه دولتی، ۱۴ درصد در دانشگاه پیام نور، ۶ درصد در دانشگاه‌ غیرانتفاعی، ۱۲ درصد در دانشگاه علمی کاربردی و پنج درصد در دانشگاه فنی و حرفه ای تحصیل می کنند و چهار درصد طلاب هستند.

قمشه ضمن قدردانی از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانشجویان و دانش آموزان نیازمند یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۸۶۸۰۷۱ و واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ ما را در این امر خیر یاری کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18877

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.