• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
7
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس تمدید شد

  • کد خبر : 18922
  • 01 تیر 1402 - 15:06
مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس تمدید شد
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس تا ۳۰ تیر سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

پویا پارسا، معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از میزبانی استان البرز برای بیست و پنجمین مرحله استانی کنگره شعر دفاع مقدس در نیمه دوم امسال و نیز انتشار فراخوان ششمین دوره چاپ مجموعه متون نمایشی هنر دفاع خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش مهارت نویسندگان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: ارزش های دفاع مقدس، همسران و الدین شهدا، عملیات شاخص دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان، الگوهای عملی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، سبک زندگی رزمندگان، آزادگان سرافراز دفاع مقدس و مدافعان حرم، حضور زنان در جنگ و شهدای غواص محورهای دارای اولویت این جشنواره هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را تا ۳۱ مرداد سال جاری دانست و اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به پست الکترونیکی defamoghadasalborz@chmail.ir یا به شماره ۰۹۱۹۸۷۵۷۱۱۳ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

پارسا ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند همچنین آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره به نشانی آزادراه کرج به تهران، بعد از پل کلاک، روبروی کارخانه درنا، کنارگذر شهرک خاتم به جهان نما، مجموعه پارک جهان نما، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز تحویل دهند.

وی با بیان اینکه دو جشنواره ترنم حماسه و تولیدات هنری فانوس نیز در حال برگزاری هستند، خبر داد: دومین دوره جشنواره ملی ترنم حماسه، ویژه گروه های سرود مردمی با موضوعات تجلی فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس و تداوم آرمان ها و ارزش های آن در عصرها و نسل های بعد برگزار می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز اظهار کرد: مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره نیز تا ۳۰ تیر ۱۴۰۲ است و علاقه مندان می توانند از طریق موارد مذکور آثار خود را به دبیرخانه ارسال و یا در سایت festivals.honaredefa.ir بارگذاری کنند.

پارسا بیان کرد: هفتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس، ویژه تولیدات ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در بخش های هنرهای نمایشی شامل تئاتر صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه، بخش هنرهای تجسمی شامل عکاسی، نقاشی و طراحی پوستر و بخش فیلم و سریال شامل داستان کوتاه، مستند کوتاه، انیمیشن و نماهنگ برگزار می شود.

وی ادامه داد: موسیقی و سرود شامل موسیقی بی کلام و باکلام و سرود، رادیویی شامل نمایش رادیویی و پادکست و بخش ویژه دانش آموزی شامل تئاتر صحنه ای، نقاشی، سرود دانش آموزی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه ای نیز از دیگر بخش های این جشنواره هستند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره که توسط سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود، به پایان رسیده است اما با موافقت مدیرکل این مجموعه تا ۳۰ تیر سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

پارسا با تاکید بر ضرورت فراهم شدن یک موقعیت خوب برای تولیدات هنری و سینمایی توسط هنرمندان با برگزاری این جشنواره، اعلام کرد: علاقه مندان جهت آشنایی با جشنواره و نحوه ارسال آثار به سایت www.festivals.honaredefa.ir مراجعه کنند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18922

ثبت دیدگاه

  1. получение медицинской справки spravki-kupit.ru

  2. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I will definitely comeback. диплом ۲۰۲۳

  3. I visited many websites but the audio quality for audio songs present at this site is really fabulous. гостиничные чеки купить спб

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.