• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
13
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور:

دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان نوسازی مدارس منطقه سه کشور به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 18950
  • 03 تیر 1402 - 16:31
دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان نوسازی مدارس منطقه سه کشور به کار خود پایان داد
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: دومین دوره مسابقات ورزشی یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان نوسازی مدارس منطقه سه کشور به میزبانی استان البرز به کار خود پایان داد.

مجید عبداللهی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز از برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان نوسازی مدارس منطقه سه کشور به میزبانی استان البرز خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد، عنوان کرد: پس از اینکه مسئولین بخش فنی این دوره از رقابت ها به بنده محول شد، بر آن شدم تا از افراد متخصصی دعوت به همکاری کنم که هر یک در رشته ورزشی خود سرآمد و دارای نام هستند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح کرد: در رشته فوتسال از سید پژمان رضایی، از داوران باسابقه لیگ برتر و کادر مجرب وی و در رشته والیبال نیز از سید احمد موسوی، داور ملی و قادر صادقی، داور بین المللی و کادر حرفه ای آن ها برای داوری این مسابقات دعوت به عمل آمد.

عبداللهی ادامه داد: همچنین داوری رشته تنیس روی میز به اسماعیل اربابی، داور بین المللی با سابقه داوری در مسابقات جهانی و داوری رشته شطرنج به آرش خدامرادی و خانم ابراهیمی از داوران مجرب استان البرز و لیلا وفا و طیبه حسنی محول شد.

وی با اشاره به این دوره از مسابقات از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه با برگزاری مسابقه والیبال آغاز شد، بیان کرد: ۸۲ ورزشکار آقا و هشت ورزشکار خانم از استان های اردبیل، البرز، قزوین و زنجان به مدت سه روز در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۲۱ داور نیز قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: پس از برگزاری ۶ بازی در سه دور، استان قزوین به مقام قهرمانی رشته والیبال دست یافت. در رشته فوتسال نیز تیم استان اردبیل حائز مقام اول و استان های قزوین و البرز حائز مقام های دوم و سوم شدند.

عبداللهی با اشاره به کسب مقام اول توسط تیم استان قزوین در مسابقات والیبال و کسب مقام های دوم و سوم توسط استان های اردبیل و زنجان در این مسابقه خاطرنشان کرد: در رشته تنیس روی میز برادران نیز هشت بازیکن در قالب دو گروه چهار نفره به رقابت پرداختند که از هر گروه دو نفر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

وی از قهرمانی استان البرز اردبیل در مسابقات تنیس روی میز برادران خبر داد و بیان کرد: در رشته تنیس روی میز خواهران نیز با حضور سه بازیکن از دو استان و رقابت در یک گروه سه نفره، استان زنجام حائز مقام اول شد.

به گفته معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در رشته شطرنج نیز ۹ بازیکن در پنج دور با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت استان زنجان موفق به کسب مقام اول شد. در رشته شطرنج خواهران نیز با حضور پنج بازین از سه استان، زنجان به مقام اول دست یافت.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18950

ثبت دیدگاه

  1. купить справку в москве spravki-kupit.ru

  2. Thank you for any other magnificent article. Where else may just anyone get that kind of information in such a perfect approach of writing? I have a presentation next week, and I am at the look for such information. Professor Smith

  3. Hello there, I believe your site may be having browser compatibility issues. When I look at your website in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Apart from that, fantastic website! купить диплом о высшем цена

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.