• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
9
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد:

یکپارچگی ارائه خدمات به ایثارگران، در اولویت برنامه های شرکت متد است

  • کد خبر : 18969
  • 03 تیر 1402 - 17:45
یکپارچگی ارائه خدمات به ایثارگران، در اولویت برنامه های شرکت متد است
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد، یکپارچگی ارائه خدمات به ایثارگران را در اولویت برنامه های شرکت متد دانست و گفت: برنامه این شرکت در مورد این بیمارستان ها این است که تجمیع و زیر نظر این شرکت مادر تخصصی در حوزه سلامت، مدیریت شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رحمت الله حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد در حاشیه اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور خدمت به ایثارگران با رویکرد تجمیع حوزه‌های مرتبط با سلامت جامعه ایثارگری را از وظایف این شرکت دانست و مطرح کرد: برنامه اصلی برای ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگری این است که در هر استان یک شرکت با جایگاه حقوقی مشخص به ارائه خدمات درمانی به آن ها بپردازد.

وی گفت: توفیق خدمت به ایثارگران با هدف تجمیع حوزه‌های مرتبط با سلامت جامعه ایثارگری از سوی ریاست بنیاد شهید به اینجانب واگذار گردید تا ستاد بنیاد در یک فضای کوچک تر به سیاستگذاری و نظارت راهبردی و رصد مراکز بپردازد. بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به دلیل وجود مشکلات متعدد در دوره‌های مدیریتی گذشته تعطیل شده بود، در حالیکه از ظرفیت های مناسبی مانند دستگاه سی تی اسکن ۱۶۸ اسلایس، پنج اتاق عمل جنرال، دو اتاق عمل جراحی قلب و ۳۰ تخت ICU و CCU برخوردار است.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت متد افزود: در حاضر موانع برطرف شده و این بیمارستان فعالیت خود را از نو آغاز کرده و تا به امروز حدود ۹۰۰ عمل جراحی در این مجموعه انجام شده است. ۱۲ بیمارستان اعصاب و روان زیر نظر شرکت متد، بیمارستان ساسان زیر نظر ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمارستان خاتم الانبیا زیر نظر شرکت های اقتصادی بنیاد شهید و بیمارستان امیرالمومنین (ع) اصفهان زیر نظر مدیرکل استان اصفهان در حال فعالیت هستند.

حافظی یکپارچگی ارائه خدمات به ایثارگران را در اولویت برنامه های شرکت متد دانست و با اشاره به اینکه برنامه این شرکت در مورد این بیمارستان ها این است که تجمیع و زیر نظر این شرکت مادر تخصصی در حوزه سلامت، مدیریت شوند. همچنین موسسه توانبخشی ایثار با ۱۰۰ مرکز کار درمانی و پاراکلینیک در سطح کشور را نیز اداره می کند که معاونت بهداشت و درمان، این مجموعه را به شرکت سلامت کوثر منتقل خواهد کرد که مقدمات این امر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مراکز درمانی نیاز به حمایت و پشتیبانی تجهیزاتی دارند، گفت: مقدمات انتقال شرکت تهران الکتریک که ذیل یکی از موسسات اقتصادی بنیاد فعالیت دارد نیز فراهم شده است. این شرکت ظرفیت رقابت با هئیت امنای ارزی وزارت بهداشت را دارد و تامین کننده تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کشور و بیمارستان‌هاست که از مزیت معافیت حضور تشریفات قانونی مزایده و مناقصه نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18969

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.