• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
21
پدر علم بتن ایران:

تولید بیش از ۲۰۰ نوع بتن در کارخانه پارس لانه/ جوانان منتظر امضاهای طلایی نباشند

  • کد خبر : 18997
  • 04 تیر 1402 - 19:10
تولید بیش از ۲۰۰ نوع بتن در کارخانه پارس لانه/ جوانان منتظر امضاهای طلایی نباشند
پدر علم بتن ایران با اشاره به تولید بیش از ۲۰۰ نوع بتن در کارخانه پارس لانه، گفت: به جوانان نیز توصیه می کنم از کار و تلاش نهراسند و منتظر امضاهای طلایی نباشند، با کار سالم و صادقانه می توان به همه آمال و آرزوها از جمله موفقیت مالی دست یافت و به اهداف والا رسید.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، دکتر علی اصغر کیهانی، موسس مرکز علمی کاربردی ایران فریمکو، پدر علم بتن ایران و رئیس کسب و کار یونسکو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مرکز فناوری و تحقیقات این مجموعه برگزار شد، با اشاره به اقدامات مردمی و ملی مجموعه های تحت نظر خود در زمینه صنعت ساختمان، انگیزه خود از راه اندازی دانشگاه مذکور را تولید، توزیع و مصرف مصالح ساختمانی با دوام مقرون به صرفه و کم خطر که امروزه مصرف استاندارد آن ها اجباری شده، عنوان کرد.

وی با اشاره به تقویت نقاط ضعف تولید صنعت بتن در کشور و پرورش نیروهای زبده در این صنعت، بیان کرد: طی این سال ها تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا دانشجویان ماهر و خبره ای تحویل اجتماع دهیم، به شرطی که هدف آن ها نیز از تحصیل در مجموعه ایران فریمکو، کسب نمره نباشد بلکه به مهارت آموزی و کسب تجربه، فکر کرده و آموزه های ارزنده خود را به دیگران نیز منتقل کنند که همین موضوع، باعث خشنودی و احساس رضایت ما می شود.

دانشجویان ممتاز دانشگاه ایران فریمکو بورسیه می شوند

موسس مرکز علمی کاربردی ایران فریمکو با اشاره به بورسیه کردن دانشجویان ممتاز و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای دانشجویان علاقه مند و بی بضاعت، اظهار کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی ایران فریمکو پس از پایان‌ تحصیل و اخذ مدرک، نه تنها بیکار نمی مانند بلکه بسیاری از آن ها در همین مجموعه جذب می شوند و یا کارخانه ای جداگانه راه اندازی و کارآفرینی می کنند.

وی با اشاره به تولید بیش از ۲۰۰ نوع بتن در کارخانه پارس لانه، ادامه داد: تولیدکنندگان سیمان در تمام دنیا بدین گونه عمل می کنند که سیمان اضافه تولید نمی شود، ما نیز همین مسیر را دنبال می کنیم و همه تلاش خود را به کار گرفته ایم تا کیفیت محصولات بتنی را افزایش دهیم. در حال حاضر کارخانجات و صنایعی که قصد آزمایش قطعات تولید شده در مجموعه خود را دارند، در کارخانه پارس لانه به این امر می پردازند.

کیهانی در خصوص کاهش آلودگی های حاصل از فعالیت کارگاه های تولید شن و ماسه، به اقدامات صورت گرفته در مجموعه پارس لانه اشاره کرد و توضیح داد: در حال حاضر، این کارخانه ها به گونه ای طراحی شده که وقتی شن و ماسه وارد دستگاه بتن ساز می شود، همه گرد و غبار حاصله، توسط دستگاه، گرفته شده و سپس وارد دیگ‌ و تبدیل به بتن می شود و در واقع میزان آلودگی ها به شدت کاهش یافته است.

وی در پایان تصریح کرد: طی تمام این سال ها با وجود همه ناملایمات، اما همچنان به کشور و مملکتم علاقه مندم و هیچ گاه به مهاجرت فکر نکردم؛ به جوانان نیز توصیه می کنم که از کار و تلاش نهراسند و منتظر امضاهای طلایی نباشند، با کار سالم و صادقانه می توان به همه آمال و آرزوها از جمله موفقیت مالی دست یافت و به اهداف والا رسید.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

عکاس: اکبر علاقه بندی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18997

ثبت دیدگاه

  1. справки spravki-kupit.ru

  2. After exploring a few of the blog articles on your web site, I honestly like your way of blogging. I book marked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Please check out my web site as well and let me know what you think. купить диплом о высшем образовании москва

  3. Normally I do not read article on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing taste has been amazed me. Thank you, quite great article. купить гостиничные чеки в санкт петербурге

  4. Great goods from you, man. I’ve have in mind your stuff prior to and you’re simply too magnificent. I really like what you’ve got here, really like what you’re stating and the best way in which you are saying it. You make it entertaining and you still take care of to stay it smart. I cant wait to read far more from you. This is actually a terrific website. bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.