• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6
بر اساس سند راهبردی 10 ساله بسیج صورت می گیرد؛

راه اندازی حداقل ۵۰۰ درمانگاه مجهز و به روز در کشور

  • کد خبر : 19053
  • 05 تیر 1402 - 23:30
راه اندازی حداقل ۵۰۰ درمانگاه مجهز و به روز در کشور
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بر اساس سند راهبردی 10 ساله بسیج که اواخر سال 1399 تصویب و ابلاغ شد، بناست حداقل 500 درمانگاه مجهز و به روز در سطح کشور راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در آئین افتتاح مرکز درمانی شهدای ساوجبلاغ (موسسه خدمات درمانی بسیجیان) بسیج را پاره تن ملت ایران دانست و گفت: بر اساس سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج که اواخر سال ۱۳۹۹ تصویب و ابلاغ شد، بناست حداقل ۵۰۰ درمانگاه مجهز و به روز در سطح کشور راه اندازی شود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش سرعت کار به منظور تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مطرح کرد: در استان البرز نیز مقرر شده با تلاش و مجاهدت فرمانده سپاه این استان، این اقدام در همه شهرستان ها به ویژه مناطق فاقد درمانگاه، انجام شود. پیشرفت های ملت ایران در عرصه های مختلف، بسیار برجسته و از نگاه کسانی که از بیرون به کشور ما می نگرند، تحیر برانگیز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: پیشرفت های ملت ایران در حوزه های علوم پزشکی و خدمات درمانی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ستایش برانگیز و ستودنی است. زمانی که این پیشرفت ها به صورت گسترده، توسعه یافته و مویرگی، در جای جای میهن اسلامی، رقم می خورد، شیرینی، لذت و طراوت آن ها توسط مردم بیشتر احساس می شود.

سردار سلیمانی اذعان کرد: در زمینه تولید دارو و تجهیزات پزشکی نه تنها به خودکفایی کامل رسیده ایم بلکه از جمله صادرکنندگان این تجهیزات هستیم و می توانیم از صادرکنندگان دارو نیز باشیم. همواره شاهد پیشرفت های کشور در زمینه تولید رادیو داروها و درمان امراض از طریق سلول های بنیادین و درمان پیشرفته بیماری های صعب العلاج هستیم.

وی افزود: این پیشرفت ها همواره توسط جوانان، دانشمندان و نخبگان کشور در عرصه جهاد علمی رقم می خورد و ملتی که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند که می توانند پیشرفت های چشمگیری را خلق کنند، شایستگی هرگونه خدمتی را دارند. امید است با تعامل و هم افزایی در سراسر کشور بتوانیم خدمات بهتری را به ویژه به مناطق کم برخوردارتر ارائه دهیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.