• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8
امام جمعه ساوجبلاغ مطرح کرد؛

جبهه مقاومت امروز یعنی تفکر بسیجی

  • کد خبر : 19056
  • 05 تیر 1402 - 23:16
جبهه مقاومت امروز یعنی تفکر بسیجی
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: امروز تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی و عقیدتی را در کشور طی کرده است و در واقع می توان گفت که جبهه مقاومت امروز یعنی تفکر بسیجی.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری؛ امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ امروز در آیین افتتاح مرکز درمانی شهدای ساوجبلاغ (موسسه خدمات درمانی بسیجیان) که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد، گفت: بسیجیان و پاسداران بسیجی از ابتدای انقلاب هر جا گره ای به کار مردم افتاد با تفکر بسیجی به گره گشایی از آن ها پرداختند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس و بازسازی آوارگی های ناشی از آن، بلایای طبیعی، شیوع کرونا و … هر جا که حادثه ای اتفاق افتاد و غمی بر دل مردم نشست، بسیجیان به عنوان غمخواران مردم برای گره گشایی وارد میدان شدند. امروز تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی و عقیدتی را در کشور طی کرده است و در واقع می توان گفت که جبهه مقاومت امروز یعنی تفکر بسیجی. به امید روزی که از دل این تفکر بسیجی، تمدن نوین الهی و اسلامی در دنیا تشکیل و بسترسازی ظهور محقق شود.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به همراهی و همدلی مسئولان که موجب افتتاح دومین درمانگاه در محلات محروم شهرستان ساوجبلاغ شد، بیان کرد: این مجموعه با صرف هزینه ای حدود ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شده تا در اختیار مردم این منطقه قرار گیرد. چند محله کم برخوردار دیگر نیز در این منطقه داریم که از حداقل امکانات بهداشتی برخوردار و نیازمند راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی هستند که امید است سوغات این سفر دستوری برای گره گشایی از مردم باشد.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. امیدواریم از ظرفیت‌های مردم تو حوزه‌های اقتصادی هم استفاده بشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.