• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8
در روز 22 تیر ماه؛

بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات استان البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 19286
  • 11 تیر 1402 - 19:55
بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات استان البرز برگزار می شود
دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز از برگزاری بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات استان البرز در روز 22 تیر ماه خبر داد و گفت: امسال سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز برای نخستین بار اقدام به برگزاری این رویداد می کند.

شروین سوری، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز گفت: به پیشنهاد سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، ۲۲ تیر ماه، زادروز محمد بن موسی خوارزمی، به عنوان روز فناوری اطلاعات نامگذاری شده است که در این راستا سازمان های استانی نظام صنفی رایانه ای با برگزاری مراسم مختلف، اقدام به گرامیداشت این روز می کنند.

وی از برگزاری بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات استان البرز در این روز خبر داد و افزود: امسال سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز برای نخستین بار اقدام به برگزاری این رویداد می کند و از تمامی فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل شرکت ها، فروشگاه ها، اشخاص حقیقی، مدرسان و اساتید و آزادکاران دعوت می شود در این رویداد مهم شرکت کنند.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز اعلام کرد: این رویداد در روز ۲۲ تیر سال جاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ در پردیس سینمایی اکومال برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://evand.com/events/nsr-summit-5812 ثبت نام و نسبت به حضور در رویداد روز فناوری اطلاعات اقدام کنند.

سوری، توسعه اقتصاد دیجیتال را کلید برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: افق های روشنی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ملت ایران وجود دارد که با همدلی و همراهی و یکپارچگی همه ذینفعان و متولیان این حوزه به آن ها دست خواهیم یافت.

وی از کلانشهر کرج به عنوان قطب فناوری اطلاعات کشور یاد و مطرح کرد: اقدامات بسیاری برای انجام دادن وجود دارد که نیازی به پست و مقام ندارد و با روحیه جهادی مردم این استان به سرانجام خواهند رسید. رویداد مذکور، حسن ختام و یادگار هیئت مدیره چهارم سازمان نصر استان البرز است و آمادگی خود را برای همکاری با همه فعالان این حوزه اعلام می کنیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19286

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.