• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
6

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره کل ورزش و جوانان البرز

  • کد خبر : 19327
  • 12 تیر 1402 - 16:24
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره کل ورزش و جوانان البرز
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این کمیسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در راستای مبارزه هوشمندانه، متناسب و همه جانبه با قاچاق کالاهای سلامت محور خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، یاسر نژادفلاح، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز امروز در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین این کمیسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: ۱۲ تیر ماه، سالروز صدور فرمان مباره با قاچاق کالا و ارز از سوی رهبر معظم انقلاب است که بر این اساس و در راستای مبارزه هوشمندانه، متناسب و همه جانبه با قاچاق کالاهای سلامت محور بر اساس مفاد ماده ۳ و بند الف ماده ۱۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تفاهم‌نامه ای با اداره کل ورزش و جوانان البرز منعقد شد.

وی بیان کرد: در راستای تولید محتوا به منظور آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش جامعه در خصوص تهدیدات و پیامدهای قاچاق کالاهای سلامت محور در موضوع باشگاه های ورزشی و … این تفاهم نامه با ۶ ماده و ۱۸ تبصره به امضا رسید که یکی از موارد آن، اجرای مانورهای مشترک نظارتی در رابطه با جلوگیری از توزیع و استفاده از مکمل ها و مواد نیرو زای غیر استاندارد و قاچاق در باشگاهای ورزشی است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: در راستای اجرای این طرح اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزاری نشست های مشترک با دانشگاه علوم پزشگی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی اجرای گشت های مشترک نظارت بر باشگاه ها و اماکن ورزشی استان را در دستورکار دارد. برنامه ریزی و اقدام مناسب در راستای جلوگیری از توزیع و نیز جمع آوری مکمل های نیرو زا در سطح همه باشگاهای ورزشی استان، از جمله اقدامات پیش بینی شده در این تفاهم نامه است.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرر نیز عنوان کرد: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب با استفاده از همه ظرفیت های موجود، تبلیغ استفاده صحیح از کالای ایرانی در باشگا های دولتی و خصوصی به ویژه در برگزاری مسابقات مهم استانی، کشوری و بین المللی از ضروریات حوزه های اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی عمومی است که در این راستا امسال اولویت برنامه ها، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در انتخاب محورهای برنامه ها، مسابقات و همایش های این اداره کل خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=19327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.