• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
3
با حضور مسئولین استانی و شهری؛

ایستگاه رجایی شهر قطار شهری کرج افتتاح شد

  • کد خبر : 21796
  • 09 شهریور 1402 - 13:46
ایستگاه رجایی شهر قطار شهری کرج افتتاح شد
آئین بهره برداری از ایستگاه رجایی شهر متروی کرج امروز با حضور استاندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، آئین بهره برداری از ایستگاه رجایی شهر متروی کرج امروز با حضور استاندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سایر مسئولین استانی و شهری و اصحاب رسانه در این ایستگاه برگزار شد.

مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، افتتاح ایستگاه مترو را گام کوچکی برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: وعده ما در ابتدای دوره ششم، اتصال قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی و خط پنج قطار شهری تهران بود که با تلاش مدیریت شهری، این امر در حال تحقق است.

خلیل کوزه کنانی، رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت مطرح کرد: به مردم این شهر وعده داده بودیم که ایستگاه رجایی شهر متروی کرج در هفته دولت راه اندازی می شود و خداوند را شاکریم که توانستیم به این افتخار نائل شویم. خبرهای خوب دیگری نیز در راه است و برای خلق کردن افتخاری دیگر برای کرج تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر آن است که بتوانیم متروی کرج را به خطوط ۱۰ کیلومتری در کشور برسانیم، اظهار کرد: برای دستیبابی به این هدف، باید مواردی را مدنظر قرار دهیم؛ تخصیص به موقع بودجه در این مسیر از اهمیت بسیاری برخوردار است تا ما بتوانیم با ثبات قیمت، هرچه سریعتر کار خود را انجام دهیم و به هدف نهایی دست یابیم.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج عنوان کرد: تامین ناوگان از جمله اولویت های اصلی کار ماست؛ در حال حاضر یک رام قطار وجود دارد و قول می دهیم که طی سه تا چهار ماه آینده، دومین رام را نیز به چرخه کار ناوگان اضافه و بتوانیم در همین مدت، مسافرگیری تجاری را نیز آغاز کنیم. البته دو رام قطار برای ما کفایت نمی کند و به شدت نیازمند ناوگان هستیم که دولت باید در این زمینه به ما کمک کند.

کوزه کنانی با تاکید بر اینکه تعداد رام های قطار باید حداقل به پنج تا ۶ رام برسد زیرا زمانی که کیلومتراژ خط به ۱۱ کیلومتر برسد، با دو رام قطار، کار با مشکل مواجه خواهد شد، بیان کرد: از مسئولین مربوطه، استاندار البرز و اعضای شورای اسلامی شهر کرج که همواره در کنار ما و کمک حالمان هستند، درخواست می کنم پیگیری این موضوع را در دستورکار قرار دهند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=21796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.