• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
11
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد؛

برگزاری آئین میهمانی لاله ها در هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 22044
  • 19 شهریور 1402 - 15:32
برگزاری آئین میهمانی لاله ها در هفته دفاع مقدس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری آئین میهمانی لاله ها در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با سراسر کشور در 158 گلزار شهدای البرز برگزار می شود.

به گزارش دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در هفتمین نشست شورای معاونین این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: حرکت اربعین یک جریان تمدن ساز قوی است که در طول تاریخ اسلام ادامه داشته است، همانگونه که شهید سلیمانی فرمود: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و باید رسالت خود را انجام دهیم و جریان امام حسین (ع) را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت ها، مجاهدت ها و مقاومت های رزمندگان اسلام دانست و مطرح کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن اشاره داشته‌اند؛ ما میراث دار فرهنگ دوران دفاع مقدس هستیم و باید در این راه تلاش کنیم. شاخص ترین برنامه بنیاد شهید در هفته دفاع مقدس، برگزاری آئین میهمانی لاله هاست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: این برنامه با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ادای احترام به مقام این کبوتران خونین بال، در روز پنج‌شنبه ۶ مهر ماه همزمان با سراسر کشور در ۱۵۸ گلزار شهدای البرز برگزار می شود و مردم شهیدپرور ضمن ادای احترام به مقام شهدا، مزار آن ها را عطرافشانی و گلباران و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

رستمیان تبلیغات محیطی، اجرای طرح سپاس و برپایی میز خدمت برای ایثارگران را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و با تاکید بر ضرورت ارائه راهکارها و تصمیمات به موقع در جهت رفع مشکلات ایثارگران تصریح کرد: تصمیم گیری برای یک سازمان باید موثر واقع شود. در بنیاد شهید، کار باید منتج به نتیجه شود، هرکس در حوزه کاری خود مسئول است و باید تلاش کند تا مشکل ایثارگران مرتفع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.