• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
11
مدیر منطقه پنج شهرداری کرج:

اتصال پروژه پل شمال به جنوب بلوار حدادی، مستلزم تملک و مشارکت املاک واقع در طرح است

  • کد خبر : 22079
  • 21 شهریور 1402 - 10:48
اتصال پروژه پل شمال به جنوب بلوار حدادی، مستلزم تملک و مشارکت املاک واقع در طرح است
مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: اتصال پروژه پل شمال به جنوب بلوار حدادی از طرح‌های اولویت‌دار منطقه بوده و مستلزم تملک و مشارکت املاک واقع در طرح است.

به گزارش دیده بان البرز، حسین عطایی، مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: پروژه اتصال پل شمال به جنوب بلوار حدادی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و پیگیری‌های شهردار، از طرح‌های اولویت‌دار منطقه بوده و شهرداری نسبت به اجرا و عملیاتی کردن آن مصر است.

وی مشارکت شهروندان در تملک املاک واقع در طرح مذکور را مهم دانست و افزود: شهرداری منطقه در این زمینه آمادگی کامل دارد و از شهروندان تقاضا می شود در خصوص بازگشایی و اتصال پروژه و تملک املاک واقع در طرح همکاری کنند.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج مطرح کرد: با اجرای این پروژه محله کرج نو از بن بست و دسترسی محدود خارج می‌شود و اجرای آن در توسعه محله تاثیر بسزایی به جهت دسترسی‌های بیشتر به امکانات شهری خواهد داشت.

عطایی گفت: در این راستا منطقه از مالکین دارای املاک واقع در رمپ ورودی خیابان شهید بهشتی به بلوار شهید حدادی مطابق نقشه‌های طرح تفضیلی مصوب در طرح تعریض خیابان دعوت می‌کند جهت انجام توافق و بازگشایی معبر و حل مشکل ترافیکی با در دست داشتن اصل مدارک و اسناد مالکیت به اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.