• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
10
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج عنوان کرد؛

اهتمام ویژه مدیریت شهری کرج در هفته ملی کودک/ برنامه های مختلفی در نقاط گوناگون شهر اجرا می شود

  • کد خبر : 22835
  • 16 مهر 1402 - 14:44
اهتمام ویژه مدیریت شهری کرج در هفته ملی کودک/ برنامه های مختلفی در نقاط گوناگون شهر اجرا می شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: سازمان فرهنگی شهرداری کرج اقدامات مختلفی را از 15 مهر ماه تا پایان هفته کودک در مناطق مختلف شهری به ویژه مناطق کم برخوردار انجام می دهد.

به گزارش دیده بان البرز، امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به هفته ملی کودک و برنامه ریزی این سازمان در این زمینه گفت: دوران کودکی به عنوان موثرترین دوران زندگی افراد جامعه و شکل گیری شخصیت عموم مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لزوم پرداختن ویژه به جنبه های مختلف این دوران مانند نشاط اجتماعی و آموزش شهروندی نیز در عصر حاضر به شدت احساس می شود.

وی افزود: در این راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج اقدامات مختلفی را از ۱۵ مهر ماه تا پایان هفته کودک در مناطق مختلف شهری به ویژه مناطق کم برخوردار انجام می دهد که جشنواره بزرگ کودک، طبیعت و خانواده، نمایشگاه تخصصی نقاشی کودک و نوجوان در گالری هنری شهر، جشن های نشاط اجتماعی با عنوان جشن دردونه ها در مدارس و فرهنگسراها و برنامه حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی از جمله آن هاست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ضمن دعوت از همه شهروندان به همراه فرزندان کودک و نوجوان خود جهت حضور در این رویدادها اعلام کرد: انیمیشن بچه زرنگ با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در روز ۱۵ مهر ماه اکران شد و جشنواره بزرگ کودک، طبیعت و خانواده نیز از ۱۵ تا ۲۰ مهر ماه، ساعت ۱۶ الی ۱۹ در فرهنگسرای کوثر کرج برگزار می شود.

اشتری از برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان در مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری، گالری هنری شهر کرج از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه، از ساعت ۱۶ الی ۲۰ خبر داد و اذعان کرد: جشن دردونه ها همراه با نمایش کمدی موزیکال و مسابقه و جایزه در روز ۱۵ مهر ماه در مدرسه توفیق و امروز در مدرسه امام حسین (ع) برگزار شد. همچنین بازدید از کودکان بیمارستان امام علی (ع) نیز صورت گرفت.

وی با اشاره به اجرای تئاتر موزیکال کمدی در فرهنگسرای شهید آوینی در تاریخ ۱۷ مهر از ساعت ۱۰ الی ۱۲ عنوان کرد: جشنواره کودک به همراه موسیقی، ورکشاپ نقاشی و سفال، اجرای شاهنامه خوانی و آموزش شهروندی نیز امروز یکشنبه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای شاهد فاز ۴ مهرشهر و جشن نقاشی روی تخم مرغ نیز همزمان با روز جهانی تخم مرغ و جشن نشاط اجتماعی فردا ۱۷ مهر ماه ساعت هشت صبح در همین فرهنگسرا برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، برگزاری جشن دردونه ها در فرهنگسرای مهر از ساعت ۱۰:۳۰ در روز ۱۷ مهر ماه، جشن کودکانه و بازدید علمی از ایستگاه آتش نشانی در مرکز علمی آسمان نما از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در روز ۱۸ مهر ماه و جشن دردونه ها در فرهنگسرای فردوسی از ساعت ۱۲ در روز ۲۰ مهر ماه را از دیگر اقدامات این سازمان در این هفته عنوان کرد.

اشتری اضافه کرد: برنامه و جشن حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی شامل موسیقی، نمایشگاه نقاشی، مسابقه ادبی، نمایش فیلم و بازی های خانگی نیز در روز ۲۳ مهر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در فرهنگسرای طبیعت برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.