• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
10

میز خدمت حقوقی مددجویان در ادارات کمیته امداد البرز راه اندازی شد

  • کد خبر : 22884
  • 16 مهر 1402 - 16:25
میز خدمت حقوقی مددجویان در ادارات کمیته امداد البرز راه اندازی شد
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از راه اندازی میز خدمت حقوقی برای خدمت رسانی به مددجویان در ادارات کمیته امداد البرز با همکاری کانون وکلا خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، طاهره شهبازی، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران قوه قضائیه نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد دارند، از راه اندازی میز خدمت حقوقی برای خدمت رسانی به مددجویان در ادارات کمیته امداد البرز با همکاری کانون وکلا خبر داد.

وی کانون وکلای استان البرز را همیاران این نهاد خواند و ضمن قدردانی از وکلای نیکوکار دادگستری و مرکز قوه قضائیه مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ وکیل نیکوکار خدمات قضائی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به یک هزار و ۳۶۰ مددجوی البرزی ارائه کردند. در راستای این طرح، وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد حضور یافته و در روزهای خاص اقدام به ارائه مشاوره به مددجویان مورد حمایت می‌کنند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضائی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد جزو برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضائی داشته باشد.

شهبازی ضمن قدردانی از کانون وکلای دادگستری  و مرکز امور مشاوران قوه قضائیه به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، اظهار کرد: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضائیه با توجه به نقش آن مجموعه در محاکم قضائی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند چراکه بسیاری از مددجویان به لحاظ مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=22884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.