• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اتاق اصناف البرز گسترش می یابد

  • کد خبر : 23051
  • 23 مهر 1402 - 12:41
همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و اتاق اصناف البرز گسترش می یابد
در نشست مشترک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و رئیس اتاق اصناف مرکز استان، طرفین در زمینه گسترش همکاری های آموزشی رایزنی کردند.

به گزارش دیده بان البرز، در نشست مشترکی که با حضور بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و رئیس اداره آموزش این اداره کل، محمد دادخواه، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، نائب رئیس، مشاور و اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف برگزار شد، طرفین در زمینه گسترش همکاری های آموزشی رایزنی کردند.

بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این نشست با اشاره به اینکه گسترش همکاری با اتاق اصناف در اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است، گفت: کثرت و تنوع مخاطبان اتاق اصناف و تنوع در ایجاد اشتغال، ظرفیت بسیار خوبی برای مهارت آموزی محسوب می شود.

وی عنوان کرد: بر اساس ظرفیت های موجود می توانیم برای اتاق اصناف، سنجش صلاحیت حرفه ای را در دو بخش آموزش و آزمون برای شاغلین فاقد مهارت در اصناف و آزمون های ادواری را برای افراد ماهر فاقد گواهینامه مهارت اجرا کنیم.

محمد دادخواه، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز نیز با بیان اینکه آماده‌سازی نیروهای انسانی برای ورود به فضای کسب و کار و ارتقای مهارت‌های شاغلان و کارآفرینان مشاغل صنفی و تشکل‌های صنفی ضروری است، بر ضرورت ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی در اصناف تاکید کرد.

وی افزود: به همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور معتقدیم و رتبه بندی اصناف از لحاظ سطح مهارت ضروری است. می توان با تشکیل کارگروه مشترک بین این دو مجموعه، به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد و توانمند، کاهش هزینه های جذب و بکارگیری نیروهای فاقد مهارت کمک کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.