• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
20
با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری البرز؛

اولین دوره تخصصی حفاظت از نوآوری های دیجیتال برگزار می شود

  • کد خبر : 23090
  • 25 مهر 1402 - 17:37
اولین دوره تخصصی حفاظت از نوآوری های دیجیتال برگزار می شود
معاون فناوری پارک علم و فناوری استان البرز گفت: اولین دوره تخصصی حفاظت از نوآوری های دیجیتال در راستای سلسله کارگاه های تخصصی شنبه های مالکیت‌فکری در حوزه فناوری برگزار می شود.

به گزارش دیده بان البرز، حسین بختیاری، معاون فناوری پارک علم و فناوری استان البرز گفت: دوره های جدید شنبه هایIP  صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با رویکرد تخصصی در حوزه فناوری شرکت‎‌های دانش‌بنیان از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ آغاز شده . اولین دوره تخصصی مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای است.

وی افزود: نشست‌های آموزشی شنبه های IP با ایجاد فرصتی مناسب برای شرکت‌های دانش بنیان و علاقه مندان به حوزه مالکیت فکری، امکان یادگیری مطالب به روز را برای آن ها فراهم می کند. اولین دوره تخصصی حفاظت از نوآوری های دیجیتال با حمایت صندوق ‌نوآوری ‌و‌ شکوفایی ‌ریاست‌ جمهوری و همکاری پارک ‌علم ‌و‌ فناوری ‌البرز برگزار می شود.

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان البرز عنوان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای ترویج مفاهیم مالکیت فکری در میان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری، نشست‌های آموزشی شنبه های IP را با همکاری پارک علم و فناوری البرز به صورت نشست‌های دوره‌ای طراحی کرده که در هر دوره به مباحث تخصصی مالکیت فکری در حوزه فناوری شرکت‎‌های دانش‌بنیان پرداخته می‌شود.

بختیاری با اشاره به اینکه این دوره های تخصصی در قالب ۱۰ سلسله نشست تخصصی برگزار می شود، اظهار کرد: این دوره ها در زمینه اهمیت نوآوری های نرم افزاری، پتنت پذیری اختراعات نرم افزاری، نحوه افشای اختراعات نرم افزاری و کپی رایت و انواع لایسنس نرم افزاری کامپیوتری و … برگزار می شود.

گفتنی است مهلت ثبت نام در این دوره ها تا چهارم آبان ماه است و همه علاقمندان می توانند با شماره های ۰۹۱۱۷۸۰۷۳۴۸ و ۰۲۶۳۴۹۰۴۹۸۹ تماس بگیرند و در این دوره ها شرکت کنند. شرکت های دانش بنیان و خلاق نیز از تخفیف ویژه برخوردارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.