• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
10
در دومین سفر رياست جمهوري به استان البرز صورت می گیرد؛

بهره برداری از پروژه های آبفا به ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومان

  • کد خبر : 24300
  • 16 آذر 1402 - 19:16
بهره برداری از پروژه های آبفا به ارزش بیش از یک هزار میلیارد تومان
نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با بهره برداری از یک هزار و ۲۹۳ میلیارد تومان پروژه در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، شاهد ارتقای بیش از پیش شاخص های آب و فاضلاب در این استان خواهیم بود.

به گزارش دیده بان البرز، محمد رسولی امین، نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در استان البرز گفت: همه همکاران ما در مجموعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آبفای استان البرز پیگیر خواسته های به حق مردم تا حصول نتیجه رضایت بخش هستند.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت مردمی در البرز به مدت سه روز بیان کرد: درخواست های مردمی ثبت شده و در کمترین زمان ممکن بررسی و نتیجه به مراجعین اعلام می شود. تمام تلاش دولت، وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور حل مشکلات مردم است.

رسولی امین افزود:‌ در این سفرها و با برگزاری میز ارتباط مردمی، عرصه مناسبی برای ارتباط مستقیم مردم و مسئولان فراهم شده است. این موضوع موجب ارتباط نزدیک مردم و دولت می شود و گام بلندی در راستای هدف اصلی دولت که همان مردمی سازی است به شمار می رود.

نماینده تام الاختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: با بهره برداری از یک هزار و ۲۹۳ میلیارد تومان پروژه در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، شاهد ارتقای بیش از پیش شاخص های آب و فاضلاب در این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.