• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
10
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس:

انتظار داریم دولت مردمی از مناطق حاشیه‌نشین کرج هم بازدید کند/ ضرورت توجه به محرومیت پنهان استان البرز در سفر رئیس جمهور

  • کد خبر : 24304
  • 16 آذر 1402 - 21:12
انتظار داریم دولت مردمی از مناطق حاشیه‌نشین کرج هم بازدید کند/ ضرورت توجه به محرومیت پنهان استان البرز در سفر رئیس جمهور
نماینده مردم کرج، اشتهارد ‌و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه و انتظار ما به نمایندگی از مردم البرز که در سفر قبل نیز مطرح شد، حضور رئیس‌جمهور یا اعضای هیأت دولت در مناطق حاشیه‌نشین و توجه به مسائل حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش دیده بان البرز، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، اشتهارد ‌و فردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت نگاه واقع‌بینانه به البرز با اشاره به دومین سفر رئیس‌جمهور به این استان گفت: مطالبه و انتظار ما به نمایندگی از مردم البرز که در سفر قبل نیز مطرح شد، حضور رئیس‌جمهور یا اعضای هیأت دولت در مناطق حاشیه‌نشین و توجه به مسائل حوزه آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه شناخت محرومیت پنهان کرج، از مسیرهای عبوری مرسوم دولت‌مردان محقق نمی‌شود، بیان کرد: حل برخی مسائل پیچیده کرج، نیاز به حمایت ویژه رئیس‌جمهور دارد و چنین فرصت‌هایی باید توسط مسئولان استانی مغتنم شمرده شود. در دو هفته گذشته جلساتی با موضوع بررسی مصوبات سفر با معاون اجرایی رئیس‌جمهور داشتیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد ‌و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ضرورت پیگیری محرومیت پنهان و مسائل اجتماعی استان، با دعوت از تیم معاون اجرایی رئیس‌جمهور، موضوعات را به صورت میدانی پیگیری کردیم که جلسه اول به بازدید از محله اسلام‌آباد و طرح ساماندهی و جلسه کارشناسی دوم نیز در خانه ملت البرز به بررسی مشکلات محلات حاشیه‌نشین اختصاص داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.