• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
12
وزیر بهداشت عنوان کرد؛

تحقق مطالبه مردم فردیس پس از ۱۲ سال/ به زودی دستگاه ام.آر.آی تحویل بیمارستان شهید سلیمانی می شود

  • کد خبر : 24328
  • 17 آذر 1402 - 16:25
تحقق مطالبه مردم فردیس پس از ۱۲ سال/ به زودی دستگاه ام.آر.آی تحویل بیمارستان شهید سلیمانی می شود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهرستان فردیس تاکنون فاقد بیمارستان بود و مردم برای امور درمانی مجبور به حضور در تهران بودند که پس از گذشت ۱۲ سال انتظار، بیمارستان شهید سلیمانی به دست دولت مردمی سیزدهم به بهره برداری رسید.

به گزارش دیده بان البرز، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در جریان بازدید از بیمارستان شهید قاسم سلیمانی فردیس در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان فردیس تاکنون فاقد بیمارستان بود و مردم برای امور درمانی مجبور به حضور در تهران بودند که پس از گذشت ۱۲ سال انتظار، بیمارستان شهید سلیمانی به دست دولت مردمی سیزدهم به بهره برداری رسید و بیش از ۷۰۰ هزار نفر از خدمت این مرکز درمانی بهره‌مند شدند.

وی مطرح کرد: بیمارستان شهید سلیمانی فردیس دارای ۳۳ تخت در بخش اورژانس و ۲۷ تخت بستری زنان و زایمان بوده که در جوانی جمعیت موثر است. دولت مردمی سیزدهم این طرح را با ۵۵ درصد پیشرفت تحویل گرفت و پس از دو سال به مرحله بهره برداری رساند. تلاش مجموعه علوم پزشکی استان البرز بر تکمیل این طرح به عنوان یک کار انقلابی و جهادی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وجود ۲۷ تخت نوزادان، ۲۷ تخت بستری جراحی، پنج تخت مراقبت ویژه، هفت تخت مراقبت ویژه قلبی، ۱۰ تخت ویژه نوزادان، پنج اتاق عمل و بخش های تصویربرداری، سی تی اسکن و آزمایشگاه وعده داد که به زودی دستگاه ام.آر.آی تحویل این بیمارستان شود و افزود: از این بیمارستان تنها برای درمان استفاده نمی شود بلکه یک بیمارستان دانشگاهی، آموزشی، درمانی و پژوهشی است.

عین اللهی با اشاره به اینکه در طبقه بندی‌ها، بیمارستان های آموزشی سطح بالایی دارند و خدمات بهتری را ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: امروز همچنین دانشکده پزشکی خیرساز در زمینی به وسعت ۱۷ هزار مترمربع با ۲ هزار و ۲۰۰ متر زیربنا، ۲۶ کلاس درس و ۴۷ آزمایشگاه و کتابخانه با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد. در دولت مردمی سیزدهم اعتبار بیشتری به مناطق محروم اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.