• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
5
فرماندار چهارباغ تاکید کرد؛‌

ضرورت اطلاع رسانی به مردم چهارباغ برای استفاده از فیبر نوری

  • کد خبر : 24332
  • 17 آذر 1402 - 17:10
ضرورت اطلاع رسانی به مردم چهارباغ برای استفاده از فیبر نوری
فرماندار چهارباغ گفت: دستور دهید اطلاع رسانی های لازم از طریق اپراتورها و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در شهرستان چهارباغ انجام شود تا مردم به سمت بهره گیری از فیبر نوری و اینترنت پرسرعت ثابت در این بستر سوق پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز‍، داوود جعفری، فرماندار چهارباغ امروز در آئین افتتاح پروژه ملی توسعه فیبر نوری چهارباغ با اشاره به اینکه امروز در این شهرستان میزبان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی هستیم، گفت: با توجه به سیاستگذاری های دولت مردمی مبنی بر استفاده از تکنولوژی های برتر، استفاده از فیبر نوری با توجه به کاربردهای فراوان آن در حوزه های مختلف در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به حمایت هایی که قرار است به منظور بهره مندی مردم در اقصی نقاط کشور از فیبر نوری و اینترنت پرسرعت صورت گیرد، بیان کرد: با همکاری و همراهی همه مسئولین استان و شهرستان، چهارباغ اولین شهری بود که طرح فیبر نوری در آن اجرا شد. در این راستا اقدامات لازم جهت بهره برداری از اینترنت پرسرعت در مجموعه های مختلف انجام می شود.

فرماندار چهارباغ خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: درخواست بنده این است که دستور دهید اطلاع رسانی های لازم از طریق اپراتورها و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در شهرستان چهارباغ انجام شود تا مردم به سمت بهره گیری از فیبر نوری و اینترنت پرسرعت ثابت در این بستر سوق پیدا کنند؛ سیاست دولت استفاده ۲۰ میلیون خانوار از اینترنت پرسرعت تا پایان دولت است.

جعفری افزود: جاده سهیلیه مسیر عبور حدود ۱۳ روستا و شهرک های ویلایی است و به دلیل اینکه منطقه روستایی محسوب می شود و فعلا مناطق شهری در دستورکار شما قرار دارند، درخواست داریم پروژه فیبر نوری در این منطقه روستایی نیز اجرا شود. با توجه به اینکه حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به تعریض و بهسازی این محور اختصاص یافته است، درخواست ما اجرای فیبر نوری این منطقه پیش از تعریض آن است.

مهدی یوسف زاده، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با اشاره به همجواری کلانشهر کرج و بسیاری از شهرها و مشکلاتی که به موجب این امر به وجود می آید، اذعان کرد: توجه ویژه، نوع همکاری و همدلی نقطه عطفی در این میان است. این پروژه در کمتر از سه ماه به سرانجام رسید و امروز حدود ۱۰ تا ۱۵ سرویس واگذار می شود و از این پس نیز، هر کجا درخواست باشد برقرار خواهد شد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.