• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4

بازدید وزیر صمت از طرح‌های توسعه و پروژه های دانش بنیان گروه صنعتی زر

  • کد خبر : 24400
  • 18 آذر 1402 - 12:02
بازدید وزیر صمت از طرح‌های توسعه و پروژه های دانش بنیان گروه صنعتی زر
همزمان با سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان البرز، عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند اجرای پروژه های دانش بنیان در پالایشگاه غلات گروه زر بازدید کرد.

به گزارش دیده بان البرز، همزمان با سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان البرز، عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند اجرای پروژه های دانش بنیان در پالایشگاه غلات گروه زر که تولید محصولات دارویی شامل انواع نشاسته‌ها، گلوکز و فروکتوز دارویی، نشاسته پری ژل و مالتودکسترین دارویی را به دنبال داشته بازدید کرد.

پالایشگاه غلات زر تولیدکننده شیرین کننده‌های طبیعی حاصل از ذرت از قبیل شربت فروکتوز، شربت گلوکز، نشاسته و مالتودکسترین است. در چارچوب اجرای طرح های دانش بنیان جدید در گروه زر به زودی خطوط تولید دکستروز انهیدروس، دکستروز مونوهیدرات، پلی دکستروز و سوربیتول در این بخش دارویی این مجموعه صنعتی آغاز می شود.

وزیر صمت همچنین از بندر خشک ریلی گروه زر و کارخانه کانفکشنری زرکام و تولیدکننده انواع شیرینی و شکلات که در ردیف مدرن ترین کارخانجات کانفکشنری در جهان است، بازدید کرد.

کارخانه در دست احداث روغن کشی زردانه که تولیدکننده روغن خام و کنجاله است و همچنین پالایشگاه روغن خوراکی زر از دیگر واحدهای صنعتی این گروه بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت از آن ها بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه ها آشنا شد.

در پایان برنامه بازدید، عباس علی‌آبادی وزیر صمت ضمن گفت‌وگو با بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره گروه زر، از اقدامات این گروه صنعتی – پژوهشی در زمینه توسعه فعالیت‌های پژوهشی، صنعتی و تولیدی در حوزه امنیت غذایی و سلامت که ضمن ایجاد اشتغال پایدار، صادرات محصولات با کیفیت را به دنبال داشته، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=24400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.