• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
16
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز:

بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور به زودی در البرز افتتاح می شود

  • کد خبر : 25162
  • 20 دی 1402 - 15:09
بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور به زودی در البرز افتتاح می شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز با اشاره به افزایش سرانه درمان در البرز در پی احداث بیمارستان های دولتی و خصوصی در این استان، خبر داد: بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور به نام خورشید نیز به زودی در البرز افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، آیین تجلیل از بانوان برتر استان امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و نیز با حضور بانوان شاغل در دستگاه های مختلف، خانواده های شهدا و اصحاب رسانه در سالن بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

محمدجواد کاظمینی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز در این مراسم ضمن قدردانی از همه دستگاه هایی که در برگزاری این مراسم مشارکت و همکاری کردند، خطاب به بانوان حاضر در برنامه گفت: شما به عنوان شخصیت های مهم و اثرگذار از ابتدای انقلاب و شکل گیری جمهوری اسلامی ایران همیشه در همه صحنه ها و عرصه ها حضور داشته اید.

وی با بیان اینکه بانوان ما همیشه نقش آفرینی کرده اند و از این به بعد هم به همین شیوه ادامه خواهند داد، بیان کرد: اتفاقات ویژه ای در راستای دغدغه مندی و خدمت رسانی در البرز به دست تک تک شما بانوان در نهادها و بخش های مختلف کشور رقم خورده که قطعا ریشه و بنیان همه حماسه ها در دست بانوانی است که دلشان برای ایران سرافراز می تپد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز با اشاره به نقش بی بدیل بانون در همه عرصه ها، افزود: همه اتفاقات خوب رقم خورده برای این بود تا گفتمان البرز قوی یک گفتمان نفوذناپذیر در دنیا باشد. در حال حاضر اتفاقات مهمی در استان در حال رخ دادن است. اگر روزی در حوزه سرانه های آموزشی کمبود داشتیم، طی یک سال و نیم اخیر ۱۰۰ مدرسه در استان احداث و تکمیل شده است.

کاظمینی اذعان کرد: برخی شهرستان های استان البرز از نعمت از نعمت بیمارستان محروم بودند اما امروز بیمارستان های متعددی در بخش خصوصی و دولتی ساخته شده و یا در حال ساخت هستند که بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس یکی از آن هاست. بزرگترین بیمارستان خصوصی کشور به نام خورشید نیز به زودی در البرز افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: در حوزه گازرسانی، البرز اولین استانی بود که به عنوان استان سبز معرفی و حتی مناطق صعب العبور آن مانند طالقان و چالوس نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند این در حالی است که طی بیش از ۴۰ سال گذشته ۴۵ درصد و طی یک سال و نیم گذشته ۵۵ درصد گازرسانی انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز اظهار کرد: دشمن سالهاست از ما دل خوشی ندارد و همیشه دنبال سرافکندگی و شکست ماست لذا از همه شما بانوان درخواست داریم از این پس هم برای داشتن آینده ای درخشان در کشور و داشتن ایرانی قوی و سرافراز بکوشید و مانند همیشه خاری در چشم دشمنان باشید.

کاظمینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش شما بانوان تاثیرگذار در دعوت مردم برای شرکت در حماسه ای سیاسی و مهم شاهد انتخاباتی پرشور در کشور در البرز باشیم. مهم تر از اینکه چه کسانی وارد مجلس شوند مشارکت مردم در این حماسه سرنوشت ساز است زیرا مشارکت مردم یعنی تامین امنیت در کشور.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان برتر دستگاه ها تجلیل به عمل امد. خانم ها فهیمه سادات خضری، صدیقه صباغیان و معصومه مهتاب نیز به عنوان بانوان فعال در عرصه رسانه تقدیر شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25162

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.