• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
5
فرمانده سپاه استان البرز:

تفکر بسیجی هیمنه استکبار را به چالش کشیده است

  • کد خبر : 25700
  • 08 بهمن 1402 - 20:40
تفکر بسیجی هیمنه استکبار را به چالش کشیده است
فرمانده سپاه استان البرز گفت: امروز تفکر بسیجی راه را برای ملت بزرگ ایران گشوده و اعتباری به جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا بخشیده است تا هیمنه استکبار را به چالش بکشد.

به گزارش دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز امروز با حضور در انتخابات مجمع بسیجیان استان که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ جهان و در میان انقلاب‌های دنیا کم نظیر است. انقلاب‌های فرانسه و روسیه از آرمان‌های اولیه خود منحرف و به دیکتاتوری ناپلئون بناپارت در فرانسه و استالین در روسیه منجر شدند.

وی ادامه داد: در عصر حاضر نیز انقلاب مصر که به پیروزی اخوان المسلمین منجر شد به واسطه افتادن در دام آمریکایی‌ها زمین گیر شد، اما انقلاب اسلامی تنها انقلاب در سطح دنیاست که بر آرمان‌های اولیه خود پایبند است و هر روز بیش از گذشته قدرتمند‌تر و با شکوه‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه استان البرز بسیج را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: این شجره طیبه همواره از ابتدای انقلاب برای کشور توام با خیر و برکت بوده و در هر میدانی که از آن قطع امید شده و یا حضور در آن عرصه ناممکن تشخیص داده شده، بسیج با قدرت ورود پیدا کرده و تحول آفرین شده است.

سردار حیدرنیا با اشاره به با ظهور گروهک‌های تجزیه طلب و وابسته به بیگانه در ابتدای انقلاب که هنوز ساختار‌های نظامی و امنیتی کشور به صورت کامل شکل نگرفته بود عنوان کرد: این بسیج بود که در چنین شرایطی از کیان کشور دفاع کرد و این دفاع در بدو پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی از افتخار‌ات بسیج است.

وی بیان کرد: زمانی که از منطق نظامی ما در برابر دشمنی که از پشتیبانی مالی و تسلیحاتی گسترده پشتیبانی می‌شد ما شانسی برای پیروزی نداشتیم اما این تفکر بسیجی بود که تمام ناممکن‌ها را ممکن کرد و نتیجه جنگ تحمیلی را به نفع ایران اسلامی تغییر داد و از دست درازی دشمن به خاک میهن جلوگیری کرد.

تفکر بسیجی در همه عرصه ها راهگشاست

فرمانده سپاه استان البرز اذعان کرد: امروز تفکر بسیجی راه بسیاری از عرصه‌های علم و فناوری و مسائل پیچیده را در برابر ملت بزرگ ایران گشوده است، اذعان کرد: این تفکر نه تنها اسباب عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کرده بلکه تشخص و اعتباری به جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا بخشیده است تا هیمنه استکبار را به چالش بکشد.

سردار حیدرنیا با اشاره به بودجه ۸۰۰ میلیارد دلاری آمریکا، مطرح کرد: بودجه نظامی این کشور با مجموع بودجه نظامی سایر کشور‌های دنیا برابری می‌کند، اما با این حجم از بودجه و امکانات نظامی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه و … مستأصل شده و این گواه قدرت تفکری بسیجی در جبهه مقاومت است.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت و توان گسترده بسیج در رفع مشکلات و نظام مسائل استان البرز استفاده شود، خاطرنشان کرد: به تعبیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب، بسیج واقعیتی شبیه افسانه بوده و این گواه توانایی‌های بزرگ این نهاد در رفع مشکلات جامعه است.

وی با اشاره به اینکه مجمع بسیجیان البرز باید با ایده پردازی و شناسایی نظام مسائل استان در جهت رفع مشکلات آستین همت را بالا زند، عنوان کرد: این مجمع وظیفه اجرایی ندارد بلکه باید به عنوان یک نهاد مشورتی با ایده پردازی خلاقانه بسترساز تبدیل چالش‌ها به فرصت شود و ضمن رفع مشکلات استان، در تحقق اهداف خویش و سربلندی کشور از دولت انقلابی حمایت به عمل آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25700

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.