• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1
مدیرکل بنیاد شهید البرز:

جریان شهادت در البرز ریشه دار است

  • کد خبر : 25902
  • 19 بهمن 1402 - 20:20
جریان شهادت در البرز ریشه دار است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جریان شهادت در این استان ریشه دار و همواره ادامه دار بوده و این جای بسی سرافرازی است.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عصر امروز در آیین مهمانی لاله ها که همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان و خانواده های شهیدپرور استان البرز در جوار آستان امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث و سالروز برانگیخته شدن بهترین مخلوق خدا گفت: پیامبر اکرم (ص) برای تکمیل شرافت انسانی مبعوث شد.

وی با اشاره به جانفشانی۵۳ شهید و ایثارگری بیش از یکصد جانباز از البرز در دوران مبارزه و شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی و نیز مبارزه با رژیم ستمشاهی، ادامه داد: امروز روز ملی غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر کشور است که معمولا در دهه فجر و ایام دفاع مقدس با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: این استان بعد از تهران و اصفهان دارای آمار بالایی در تقدیم شهدا در دوران انقلاب بوده و این موضوع مایه افتخار و مباهات ماست که مردمان این دیار در دوره های شکل گیری انقلاب از مبارزان بوده اند. اولین شهید مبارزه با رژیم پهلوی که در سال ۱۳۴۲ در راه حمایت از امام خمینی (ره) با گلوله مزدوران شاه به شهادت رسید.

رستمیان اذعان کرد: جریان شهادت در این استان ریشه دار و همواره ادامه دار بوده و این جای بسی سرافرازی است و امیدواریم در ایام سالروز پیروزی انقلاب مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویام و بدخواهان این نظام و این سرزمین بزنند و بار دیگر ثابت کنند مانند همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند تا آسیبی به این مملکت نرسد.

وی با تاکید بر تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای این نظام و انقلاب و با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مطرح کرد: حضور ما در این روز می تواند بیانگر خشم و انزجار از دشمنان اسلام و حامیان رژیم منحوس صهیونیستی نیز باشد و به جهانیان ثابت کند ایران و ایرانی همیشه حامی مستضعفان و منتقم خونخواران است و در این مسیر کوتاه نمی آید.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.