به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش ۳۱ درصدی تماس های مردمی با مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) در هفته اول فروردین و در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در هفته اول فروردین ماه سال جاری دو هزار و ۶۹ مورد تماس مشترکین ثبت شده که این رقم در زمان مشابه سال گذشته سه هزار و ۹ مورد بوده است.
وی با اشاره به گزارشات دریافتی که حاکی از کاهش ۳۱ درصدی تماس هاست به کاهش ۲۷ درصدی حوادث آب و فاضلاب در هفته اول سال جاری نیز اشاره و عنوان کرد: در هفته اول فروردین سال جاری ۳۵۸ مورد حادثه گزارش شده در حالی که حوادث در زمان مشابه سال گذشته ۴۹۴ مورد بوده است.
نامداری تصریح کرد: طی یک سال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تامین آب شرب پایدار و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان انجام شده است که کاهش گزارشات مردمی و تماس های مشترکین با مرکز ۱۲۲ شرکت در آخرین روزهای پایانی سال گذشته و ایام آغازین سال جاری حکایت از این مهم دارد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان مطرح کرد: در تلاش هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده کرده و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی پیش رو جلوگیری و از این موقعیت نیز عبور کنیم.
انتهای پیام/