• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس:

مردم انتظار دارند تریبون مجلس صدای واقعی آنها باشد

  • کد خبر : 27101
  • 19 فروردین 1403 - 10:01
مردم انتظار دارند تریبون مجلس صدای واقعی آنها باشد
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: مردم با اطمینان پای صندوق ها حاضر می شوند و انتظار دارند، تریبون مجلس صدای واقعی آنها باشد و مطالبه گری ها در سطوح ملی، استانی و شهرستانی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ ضمن قدردانی از حضور پرشور و خروش انقلابی مردم ایران و ملل مختلف در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و شهادت سردار شهید زاهدی و دیگر شهدای حمله جنایتکارانه به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.

وی همچنین به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و ضمن قدردانی از آنها بیان کرد: این حضور باشکوه، وظیفه همه خادمان مردم را سنگین تر خواهد کرد زیرا مردم با اطمینان به کاندیداها پای صندوق ها حاضر می شوند و انتظار دارند تریبون مجلس صدای واقعی آنها باشد و مطالبه گری ها در سطوح ملی، استانی و شهرستانی صورت گیرد.

شعار سال نباید در بخشنامه ها خلاصه شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به شعار سال ادامه داد: یکی از محورهای مهمی که باید در دستور کار همه مسئولین ارکان نظام در مجلس، دولت و قوه قضائیه قرار گیرد، در بخشنامه ها و گفتمان ها خلاصه نشود، به صورت واقعی تحقق یابد و در مجلس شورای اسلامی در وضع قوانین و اصلاح برخی قوانین مدنظر قرار گیرد، شعار سال است.

حدادی در ادامه اذعان کرد: در گذشته نیز اصلاحی در برخی قوانین مانند صدور مجوزهای کسب و کار صورت گرفت و نیاز است دولت در جهت اجرای آن بستر لازم را ایجاد کند و با ایجاد دولت الکترونیک در راستای تسهیل گری در مشارکت مردم در حوزه های مختلف صنعت، گردشگری، صنایع تبدیلی و کسب وکار دانش بنیان گام بردارد.

ضرورت عزم جدی مسئولان در جبران کمبود سرانه بیمارستانی

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص، تجهیزات پزشکی و تخت بیمارستانی در ساوجبلاغ اظهار کرد: جلسات کارشناسی متعددی با همین محوریت با وزیر بهداشت و معاونین وی برگزار و در بخش تامین اجتماعی نیز تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده شده است. در بحث ایجاد بیمارستان در شهر جدید مهستان با تذکرات جدی که به رئیس سازمان برنامه و بودجه دادیم، مجوز این بیمارستان صادر شده اما نیاز به عزم جدی از سوی مسئولین اجرایی است تا پروژه ها عملیاتی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با این نوید که با پیگیری از سوی وزارت بهداشت، بخشی از تجهیزات پزشکی به این شهرستان اختصاص داده شده و به منطقه خواهد آمد گفت: مسئولین وزارت بهداشت قول تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) را نیز داده اند و پیگیری ها در خصوص اختصاص پزشک متخصص به شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد انجام شده است.

باید در تولید مسکن به مردم و جوانان اعتماد شود

حدادی با اشاره به ابلاغ به وزارت دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اعزام پزشکان متخصص به این مناطق عنوان کرد: مشارکت مردم در بخش ساخت مسکن در استان البرز و حوزه انتخابیه از مطالبات جدی آنهاست بنابراین باید در تولید مسکن به مردم و جوانان اعتماد شود و در این خصوص نیز به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده ام که زمین در اختیار مردم قرار گیرد.

وی مطرح کرد: بخشی از وظیفه مجلس شورای اسلامی نظارت و مطالبه گری است، تذکر، سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح را در مجلس خواهیم داشت تا در بخش اجرا به درستی به قوانین عمل شود. ما در این مسیر خود را مدیون شهدا و مردم می دانیم و تریبون مجلس را به نفع همین مردم روشن نگه می‌داریم؛ از مسئولین استانی و شهرستانی نیز انتظار همدلی و همراهی برای خدمت صادقانه به مردم داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.