• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
9
عضو شورای اسلامی شهر کرج:

هیچ نیرویی در دوره ششم شورای شهر کرج به شهرداری اضافه نشد

  • کد خبر : 27799
  • 11 اردیبهشت 1403 - 20:33
هیچ نیرویی در دوره ششم شورای شهر کرج به شهرداری اضافه نشد
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از بزرگترین افتخارات شورای ششم این است که در این دوره نیرویی به شهرداری اضافه نشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی قاسم پور، عضو شورای اسلامی شهر کرج عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، گفت: در حوزه نظارت و تصویب لوایح و بودجه ما عملکرد خود را به خوبی انجام دادیم و اتفاقاً دردهای این شهر را به صورت کامل شناخته ایم. آب انبار بزرگی که قرار بود در دوره های قبل احداث شود در این دوره راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه درست است که قطار نداریم اما هیچ جا قطار نخریده و ما هم نتوانسته ایم بخریم، عنوان کرد: اگر از نظر دیدگاه سیاسی با یکدیگر مشکل داریم که نباید آن را به افراد و عملکردها تعمیم دهیم. یکی از بزرگترین افتخارات شورای ششم این است که در این دوره نیرویی به شهرداری اضافه نشد. من از کیان شورا دفاع می کنم زیرا عملکرد این دوره قابل دفاع است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه ما نسبت به خودمان در شورا عقب هستیم اما نسبت به تراز و استاندارد خیر، خاطرنشان کرد: چند پروژه عمرانی در شهر آغاز شده و کسی که باید امور مربوطه را انجام دهد، دایره اجرای شهرداری است اما چرا امروز کمترین انتقاد را از آن دارید و بیشتر فکر می کنید شورای اسلامی شهر اجازه نمی دهد شهرداری کار کند؟

قاسم پور افزود: اینطور نیست و تمام لوایحی که شهردار به صحن شورای شهر آورده همواره با وحدت رویه مورد بررسی قرار گرفته و هیچ اختلاف نظری در کار وارد نشده، کما اینکه در کار ما و ادوار قبل دخالت هم شده است. برای اینکه یک نفر در سمت شهردار باشد هفت رای و برای نبودن او در این جایگاه ۹ رای نیاز است و شخص هرچقدر هم منتقد باشد، تا نتواند ۹ نفر را با خود همراه کند، نمی تواند شخصی را جابجا کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی به من اثبات شود که صحبت هایم در خصوص اتوبوس های برقی اشتباه بوده و آن زمان از تمام کسانی که آنها را وارد شهر کرده اند عذرخواهی کنم. این اتوبوس ها قرار بود در خط قرار گیرند و خدمت رسانی کنند و برای فعالیت رایگان آنها نیز باید مصوبه شورا اخذ شود که امور مربوطه در حال انجام است.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.