• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
10
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج:

وجود زباله در برخی ورودی های شهر باعث تأسف است

  • کد خبر : 28653
  • 08 خرداد 1403 - 14:24
وجود زباله در برخی ورودی های شهر باعث تأسف است
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج وجود زباله در برخی ورودی های شهر را باعث تاسف دانست و گفت: باید محیط زندگی پاک و عاری از زباله را برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عسگری، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج امروز در جلسه کارگروه پسماند وجود زباله در برخی ورودی های شهر را باعث تاسف دانست و گفت: ما در قبال مردم مسئولیت داریم و باید محیط زندگی پاک و عاری از زباله را برای آنها فراهم کنیم.

وی بیان کرد: ما می‌خواهیم یک میراث زیستی برای آینده‌ داشته باشیم، بنابراین مدیریت صحیح پسماند یکی از مهمترین موارد آن است‌. اگر مسئله پسماند را نادیده بگیریم، در آینده با خسارات جدی مواجه خواهیم شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: با افراد متخلفی که نخاله‌های ساختمانی را در حریم راه‌ها به ویژه ورودی شهرها می‌ریزند قاطعانه برخورد می‌شود‌.

حنانه رضایی، بخشدار مرکزی کرج نیز در این جلسه تفیک زباله را نیازمند اجرای برنامه های فرهنگی و آموزش همگانی دانست و مطرح کرد: تاثیر عدم رعایت بهداشت شهری در زندگی شخصی را باید به درستی برای مردم تبیین کرد.

وی اظهار کرد: امکانات جمع آوری زباله ها، زمان جمع آوری و آموزش های لازم از جمله اقدامات دستگاه هاست که باید مورد توجه قرار بگیرد. شهرداری کرج با ارسال پیام زمان جمع آوری زباله نقش مؤثري در ترویج این فرهنگ ایفا کرده است.

بخشدار مرکزی کرج در پایان عنوان کرد: تعامل دستگاه ها و مشارکت مردم دو عامل مهم در رعایت بهداشت شهری است که باید برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.