• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

شبکه مربیان فرهنگی ورزش کشور آغاز به کار می کند

  • کد خبر : 28683
  • 11 خرداد 1403 - 10:08
شبکه مربیان فرهنگی ورزش کشور آغاز به کار می کند
مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از فعال سازی سه شبکه در حوزه فرهنگی در کشور خبر داد و گفت: یکی از آنها شبکه مربیان فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علی احدی، مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه دوره توانمندسازی مسئولین کمیته های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت های ورزشی سراسر کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، از فعال سازی سه شبکه در حوزه فرهنگی در کشور خبر داد و گفت: یکی از آنها شبکه مربیان فرهنگی بوده که اکنون زمان ثمره دادن آن است.

وی بیان کرد: شبکه نجوا برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی بزرگترین پروژه مدیریت شده با موضوع چهره های ورزشی کشور است و بیش از ۳۰۰ چهره شاخص ورزشی به عضویت بنیاد نجوا درآمده اند که بیش از ۷۰ میلیون دنبال کننده در بسترهای مختلف فضای مجازی دارند. از میان ۶ هزار مربی، یک هزار و ۵۰۰ مربی منتخب و وارد دوره منطقه ای شدند.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: از این تعداد با توجه به آزمون های برگزار شده، ۵۰۰ مربی انتخاب شدند و به مرحله سوم که بخش تکمیلی دوره تربیت مربی فرهنگ و اخلاق ورزش کشور بود راه یافتند. در نهایت با سه شاخص اصلی مدرک تحصیلی، مدرک مربیگری و نمره آزمون، سرشبکه های استانی مشخص و آغاز به کار خواهند کرد و به مربیان منتخب کد آموزش وزارت ورزش و جوانان اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی مطرح کرد: حضور سرشبکه های استانی در اصفهان فرصتی مناسب برای گفتمان سازی و به اشتراک گذاری تجربیات مربیان فرهنگی است. در حوزه فرهنگی باید اقدامات خلاقانه، علمی و میدانی صورت گیرد، این حوزه مستلزم عمل و اجرا در میدان است. مربیان فرهنگی توانمند، خلاق و تاثیرگذار جهت اعزام به مسابقات برون‌ مرزی به اردوهای تیم ملی معرفی خواهند شد.

دوره توانمند سازی مسئولین کمیته های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت های ورزشی سراسر کشور و نیز نشست سرشبکه های فرهنگی استان ها به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در حال برگزاری است.

شایان ذکر است مرجان همتی و میثم اکبرپور به عنوان سرشبکه های مربیان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در استان البرز منتخب شده اند و آغار به کار خواهند کرد.

خبرنگار: میثم اکبرپور

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.