• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
11
سرپرست اداره کل بنیاد شهید البرز:

پیکر شهید مدافع حرم «سعید آبیار» در کرج تشییع می شود

  • کد خبر : 28816
  • 16 خرداد 1403 - 11:29
پیکر شهید مدافع حرم «سعید آبیار» در کرج تشییع می شود
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهید مدافع حرم سعید آبیار در روز پنج شنبه 17 خرداد ماه در کرج تشییع می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، امیرحسین دانش کهن، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهید آبیار گفت: پیکر این شهید والامقام روز پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه از ساعت ۰۸:۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت امامزاده حسن (ع) تشییع و پس از اقامه نماز به شهر ری منتقل و در جوار حرم مطهر شاه عبدالعظیم الحسنی (ع) به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با این شهید والامقام نیز امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد چهارده معصوم (ع) واقع در ۳۵۰ متری بنیاد برگزار می شود، از همه مردم شهیدپرور استان البرز برای حضور در مراسم تشییع این شهید والامقام دعوت کرد و افزود: شهدا در راه ارزش های نظام با ایثار و فداکاری جان خود را هدیه دادند، بنابراین تکریم آنها کوچکترین وظیفه ما در راستای قدردانی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مطرح کرد: این کبوتران خونین بال به مانند ستاره هایی هستند که نامشان در تاریخ جاودانه شد. امید است با حضور حماسی و کم‌نظیر مردم شهیدپرور در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهید مدافع حرم «سعید آبیار» قدردان فداکاری ها و رشادت‌های این شهید والامقام باشیم.

گفتنی است شهید مدافع حرم سعید آبیار متولد دوم شهریور ماه ۱۳۵۱ است که سیزدهم خرداد ۱۴۰۳ در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=28816

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.