• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
6

رای به هر نامزد، رای به جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر : 29196
  • 03 تیر 1403 - 17:23
رای به هر نامزد، رای به جمهوری اسلامی ایران است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: توجه داشته باشیم که رای به هر نامزد، رای به جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز صبح یکشنبه در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، مهمترین خدمتی که دولت شهید رئیسی به مردم ارائه کرد را علاوه بر اقدامات عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، ایجاد امید در بین مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی بارقه امید را در دل مردم ایجاد و از عوام فریبی پرهیز می کرد و صداقت، حق گویی و اخلاق در صحبت های او کاملا مشخص بود، عنوان کرد: بازگو کردن گفتمان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تلطیف فضای عمومی کشور یکی از رویکردهای خوبی بود که در کشورهای دنیا نسبت به جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی بخش عمده ای از عمر مسئولیت خود را صرف امور به جا مانده از قبل کرد، مطرح کرد: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی، رویداد سیاسی اجتماعی کشور، مظهر اراده مردم و متعلق به آنهاست و به گروه و جریان خاصی تعلق ندارد. دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم و کاهش حضور آنها در انتخابات است.

ولی پوری با بیان اینکه اصحاب رسانه با قلم زدن و صحبت کردن در راستای مشارکت حداکثری مردم ایفای نقش کنند، بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات دولت سیزدهم تاکید و بیان کرد: در استان البرز چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت را نصب العین خود قرار داده ایم. توجه داشته باشیم که رای به هر نامزد، رای به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد: حدود ۲۵ هزار نفر عوامل اجرا، نظارت، بازرسی و … در برگزاری انتخابات در البرز دخیل هستند. تبلیغات نامزدهای انتخابات تا هشت صبح روز پنج شنبه یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ادامه دارد و روز جمعه ۸ تیر راس ساعت هشت صبح انتخابات آغاز می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حدود یک هزار و ۴۴۴ شعبه در سطح استان اندیشیده شده که شامل یک هزار و ۱۰۸ شعبه شهری، ۲۳۶ شعبه روستایی، ۲۳۵ شعبه ثابت و ۱۰۹ شعبه سیار هستند. در البرز آمادگی صددرصدی داریم تا انتخاباتی سالم و با شور و نشاط را برگزار کنیم و مشارکت حداکثری را در استان رقم بزنیم.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.