• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

استان البرز می‌تواند قطب رویداد‌های گردشگری اتومبیلرانی باشد

  • کد خبر : 29520
  • 20 تیر 1403 - 10:08
استان البرز می‌تواند قطب رویداد‌های گردشگری اتومبیلرانی باشد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: با توجه به اینکه ٧٠ درصد پتانسیل حوزه اتومبیلرانی کشور در البرز وجود دارد، این استان می‌تواند قطب برگزاری رویداد‌های این حوزه باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رحیم‌ خاکی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در جمع فعالان اتومبیلرانی استان مطرح کرد: با تعامل و هم‌افزایی تلاش می‌شود هر امکانی در هر جای استان برای برگزاری رویداد‌های ورزشی ملی و بین‌المللی برای جذب توریست به‌ویژه در حوزه اتومبیلرانی انجام شود.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه ٧٠ درصد پتانسیل حوزه اتومبیلرانی کشور در البرز وجود دارد، این استان می‌تواند قطب برگزاری رویداد‌های این حوزه باشد که بدین منظور نیاز به حمایت‌های دولتی و اداری است و اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از هیچگونه حمایتی دریغ نمی‌کند. با توجه به قابلیت‌های استان در زمینه توریسم ورزشی تلاش می‌شود تمامی اختیارات و امکانات قانونی و وسایل حمایت از این امر را فراهم کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز عنوان کرد: توریسم ورزشی می‌تواند نقش اساسی در توسعه اقتصاد گردشگری استان داشته باشد و لازم است جانمایی مناسب برای برگزاری رویداد‌های اتومبیلرانی با تعامل و همکاری منابع طبیعی و ورزش و جوانان و حوزه گردشگری برای توسعه زیرساختی صورت گیرد.

خاکی ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید نیز مانند دولت قبل گام‌های سریعتری برای توسعه گردشگری طی شود و از ظرفیت‌های نسل جوان برای اشتغالزایی، شادی‌آفرینی و توسعه اقتصادی استفاده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.