• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
9
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری البرز اعلام کرد؛

پیش بینی افزایش سفرها در اربعین حسینی

  • کد خبر : 29664
  • 27 تیر 1403 - 20:36
پیش بینی افزایش سفرها در اربعین حسینی
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: پیش بینی می شود سفرها در ایام اربعین حسینی به مرزهای کشور از استان البرز افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از پیش بینی افزایش سفرها در ایام اربعین از استان البرز به مرزهای کشور خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل این استان هچون سالهای گذشته آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی با اشاره با حجم بالای سفرها در ایام اربعین به مرزهای کشور بیان کرد: هر سال با توجه به مصوبات ستاد اربعین و برنامه ریزی های کشوری، در این ایام ظرفیت سفر به مقاصد داخلی کشور بجز مقاصد مرزی، محدود می شود، بر همین اساس هموطنان سفرهای خود را با برنامه ریزی بیشتر و حتی المقدور قبل از آغاز سفرهای اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز عنوان کرد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه‌جایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده و در این راستا از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود.

قدمی در پایان اظهارات خود، جابه‌جایی ایمن زائران را اولویت اول اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز دانست و خاطرنشان کرد: مقرر شده است که جهت افزایش توان ناوگان حمل و نقل استان در جابه‌جایی زائران از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.