• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4

حضور ۱۲ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت البرز

  • کد خبر : 29898
  • 08 مرداد 1403 - 14:18
حضور ۱۲ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت البرز
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از حضور ۱۲ هزار دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت مدارس استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار فتح اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از بازدید گسترده مجموعه معاونت پرورشی این اداره کل از پایگاه های اوقات فراغت استان خبر داد و گفت: شعار اصلی امسال پایگاه‌های اوقات فراغت «تربیت بدون توقف» بوده که رشد و تعالی دانش آموزان ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی را هدف خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه رشد وتعالی جامعه هدف این مجموعه با محور برنامه‌های زیباشناختی، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حرفه‌ای متناسب با سند تحول بنیادین در حال اجراست افزود: بر اساس آمارهای به دست آمده از سامانه نورینو، ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مدارس استان البرز فعال هستند که یک هزار و ۶۵۰ کلاس و رشته را شامل می شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از حضور ۱۲ هزار دانش آموز در کلاس های متنوع و جذاب در طول تابستان در مدارس البرز خبر داد و اذعان کرد: طی هفته گذشته تیم‌های تخصصی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در قالب گروه‌های دو نفره و با هدف بررسی فعالیت‌ها و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته از ۶۷ پایگاه اوقات فراغت بازدید کردند.

گفتنی است برگزاری اردوهای دانش‌آموزی یک روزه در قالب طرح «عصرمانی» نیز از سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی معاونت پرورشی استان البرز در ایام تابستان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29898

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.