• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج:

آرامش در محیط کار موجب افزایش بهره وری می شود

  • کد خبر : 29900
  • 08 مرداد 1403 - 18:32
آرامش در محیط کار موجب افزایش بهره وری می شود
معاون فرماندار کرج با بیان اینکه آرامش در محیط کار موجب افزایش بهره وری و افزایش انگیزه می شود، گفت: ضروری است شناسایی نیازها و رفع کمبودهای هر بخش در الویت برنامه ها قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی فراهانی، معاون فرماندار ویژه شهرستان کرج در دومین جلسه شورای فرهنگی فرمانداری دانش فرهنگی را لازمه رشد افراد و جامعه دانست و بیان کرد: موضوعات فرهنگی مسئله ای ریشه ای است که باید بن مایه آن به درستی تدوین و طراحی شود.

وی با بیان اینکه آرامش در محیط کار موجب افزایش بهره وری و افزایش انگیزه می شود، افزود: با توجه به نیاز به نیروهای انسانی، ضروری است شناسایی نیازها و رفع کمبودهای هر بخش در الویت برنامه ها قرار گیرد. برنامه های رقابتی، انگیزشی و رفاهی خوبی در دستور کار داریم که لازمه اجرای آنها همکاری همه کارکنان است.

معاون فرماندار ویژه شهرستان کرج عنوان کرد: یکی از موضوعات تاکیدی ما برگزاری و پایان جلسات تا پیش از اذان ظهر است تا کارمندان بتوانند نماز اول وقت را به صورت جماعت اقامه کنند. در این راستا و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، بهسازی نمازخانه نیز در دستورکار قرار دارد.

فراهانی مطرح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و تدوین پروتکل اداری را نیز در دست اقدام داریم که به زودی آن را ابلاغ می کنیم. نظم در برگزاری جلسات حجاب و عفاف، شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز نیز از دیگر موضوعاتی است که بر آن ها تاکید داریم.

گفتنی است در پایان این جلسه، حجت الاسلام رضا نیکویی به عنوان امام جماعت، حسن ملاولی به عنوان دبیر شورای فرهنگی و لیلا خسروی به عنوان دبیر امر به معروف و نهی از منکر معرفی شدند‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=29900

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.