• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
1
استاندار البرز:

تردد اتوبوس های مسافربری از البرز تا مرزهای خسروی و مهران مورد پایش هوشمند قرار می‌گیرد

  • کد خبر : 30375
  • 27 مرداد 1403 - 16:53
تردد اتوبوس های مسافربری از البرز تا مرزهای خسروی و مهران مورد پایش هوشمند قرار می‌گیرد
استاندار البرز گفت: به منظور حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف ها و نیز پیاده و سوار شدن مسافران، تردد اتوبوس های اعزامی از این استان به مرزهای مهران و خسروی به صورت هوشمند رصد و پایش می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز امروز در بازدید از دفتر اداره حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج، سامانه سپهتن و نظارت بر اجرای خدمات رسانی به زائران حسینی، پایانه مسافربری شهید کلانتری و پروژه تعریض آزادراه کرج_قزوین محدوده مهرویلا تا گلشهر، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و اربعین حسینی، گفت: استان البرز در راستای اعزام مسافران به اجتماع بزرگ اربعین، معین استان ایلام در مرزهای مهران و خسروی است.

وی با بیان اینکه علاوه بر قرارگاه اربعین استان، سامانه پایش و رصد اتوبوس های اعزامی نیز راه اندازی شده و تمامی رفتار رانندگان و روند حرکت به سمت مقصد مورد نظارت لحظه به لحظه قرار می‌گیرد عنوان کرد: سامانه جی پی اس بر روی اتوبوس ها نصب شده و به طور دقیق می توانیم تمامی مسیر را تحت کنترل داشته باشیم البته این سامانه باید توسعه یابد و از تمامی امکانات آن بهره برداری شود. این اقدامات با هدف نظارت جدی بر ترددها جهت حفاظت از جان مردم است تا با توجه به تراکم ترددها، حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.

استاندار البرز در پایان این دیدار از پروژه تعریض آزادراه کرج_قزوین در محدوده مهرویلا تا گلشهر نیز بازدید کرد و طی گفت وگو با پیمانکار مربوطه، خواستار تسریع در روند تکمیل این پروژه و فازهای بعدی آن شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.