• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
5

سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 30378
  • 27 مرداد 1403 - 16:58
سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در البرز برگزار می شود
فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف داستان کوتاه دفاع مقدس استان البرز منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف داستان کوتاه دفاع مقدس استان البرز که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان برگزار می شود، منتشر شد.

موضوع اصلی داستان های ارسالی باید در حوزه دفاع مقدس مقاومت و پایداری بوده و داستان های ارسالی قبلا در کتاب مستقل یا مشترک و یا نشریه ای منتشر نشده باشند. نویسندگان فقط می توانند در یک استان شرکت کنند و در صورت شرکت در استان های مختلف از داوری کنار گذاشته می شوند.

آثار باید به صورت تایپی در قالب Word به قلم B Zar و اندازه قلم ۱۴ ارسال شود و محدودیتی از نظر تعداد برای ارسال آثار وجود ندارد. لازم است نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس انتهای داستان درج شده باشد.

داستان های منتخب در استان ها برای انتخاب آثار برتر در بخش ملی به دبیرخانه جشنواره ملی ارسال و در بخش ملی جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. علاقه مندان تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند فایل داستان خود را از طریق پیام رسان های ایتا و روبیکا به شماره ۰۹۰۲۵۱۴۷۶۴۲ ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه این جشنواره آزادراه کرج – تهران، روبروی کارخانه درنا، کنارگذر شهرک خاتم به جهان نما، مجموعه پارک جهان نما، مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز و شماره تلفن آن ۰۲۶۳۴۹۷۰۲۶۳ است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.