• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
5
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد؛

معافیت مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند

  • کد خبر : 30381
  • 27 مرداد 1403 - 17:06
معافیت مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: در راستای سیاست های کلی جمعیت، مشمولان غیرغایب بالای 35 سال سن و دارای حداقل دو فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سازمان وظیفه عمومی فراجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به استناد تبصره ۱ بند ط ماده ۱۰۲ قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و در راستای سیاست های کلی جمعیت، مشمولان غیرغایب بالای ۳۵ سال سن و دارای حداقل دو فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می شوند .

همه مشمولانی که از ابتدای سال ۱۴۰۳ در شمول این قانون قرارگرفته اند، به شرط نداشتن غیبت و رسیدن به سن ۳۵ سال تمام و دارا بودن حداقل ۲ فرزند، می توانند از تاریخ اول شهریور ۱۴۰۳ با به همراه داشتن مدارک لازم از قبیل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان و نیز آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) مراجعه و

درخواست معافیت مربوطه را ثبت کنند تا پس از بررسی مدارک و احراز شرایط از معافیت مذکور بهره مند شوند .
کارکنان وظیفه حین خدمت نیز که فاقد غیبت سنواتی بوده و در شمول مقررات این معافیت قرار می گیرند، با ارائه مدارک مورد نظر به یگان خدمتی و احراز شرایط اولیه، می توانند به همراه گواهی اشتغال به خدمت به

دفاتر پلیس+۱۰ برای ثبت درخواست مراجعه کنند. برابر قانون ابلاغی، این معافیت به مشمولان غایب تعلق نمی گیرد و اولین شرط رسیدگی به درخواست های ثبت شده عدم درج غیبت در سوابق مشمولان است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.