• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
3

افزایش بیش از ۱۴ هزار نفری بیمه شدگان جدید در تامین اجتماعی البرز

  • کد خبر : 30405
  • 29 مرداد 1403 - 11:47
افزایش بیش از ۱۴ هزار نفری بیمه شدگان جدید در تامین اجتماعی البرز
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در چهار ماهه نخست سال جاری 14 هزار و 372  قرارداد بیمه ای جدید با افراد منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، داوود سعدزاده، مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت: بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته ای است که انواع بیمه های مرتبط با خانواده از جمله دانشجویان، دختران و زنان خانه دار را شامل می شود. در سه سال اجرای این طرح تاکنون ۱۰۲ هزار و ۶۴۴ نفر در البرز جذب بیمه تامین اجتماعی شده اند.

وی مطرح کرد: با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۴ هزار و ۳۷۲  قرارداد بیمه ای جدید با افراد منعقد شده که این سهم در اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی و در راستای رسالت و ماموریت اصلی سازمان مبنی بر بیمه کردن آحاد جامعه و ارائه خدمات مطرح در قانون به این افراد است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در البرز را ۹ هزار و ۹۵ نفر عنوان و بیان کرد: با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و اتخاذ تدابیر کارشناسی یک هزار و ۴۴  مقرری بگیر بیمه بیکاری در چهار ماهه نخست امسال به کارخانجات و صنایع استان جهت اشتغال مجدد معرفی شده اند.

سعدزاده با اشاره به اینکه در سطح استان تعداد زیادی کارگران شاغل داریم که هنوز بیمه نشده اند، تصریح کرد: بیمه افراد شاغل طبق قانون از وظایف کارفرمایان است و تامین اجتماعی البرز پیگیر شناسایی و بیمه این کارگران خواهد بود. رضایت مردم از عملکرد تامین اجتماعی ضامن بقای این سازمان است.

به گفته وی، تکریم مردم به معنای واقعی انجام تعهدات و ارائه خدمات به موقع و باکیفیت در کمترین زمان ممکن به جامعه هدف اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان بوده که این امر در حال حاضر مهمترین هدف سازمان تامین اجتماعی است و این مهم رضایت مردمی از عملکرد تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز نظارت مستمر همراه با احصای نقاط ضعف و قوت فرآیند خدمت به مردم را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: نظارت موثر و مستمر، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در مسیر خدمت رسانی به مردم، امیدآفرینی در جامعه و مخاطبان از یک سو و از سوی دیگر رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

سعدزاده اقدامات تامین اجتماعی البرز در حوزه دولت الکترونیک را چشمگیر توضیف کرد و افزود: با ارتقای شاخص های خدمات الکترونیک و غیرحضوری اکنون ۵۷ خدمت در حوزه بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان البرز به صورت غیرحضوری به مردم و بیمه شدگان ارائه می شود و همین امر رضایتمندی از عملکرد سازمان در استان را به سطح قابل قبول ارتقا داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=30405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.