• امروز : چهارشنبه - ۱۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
6
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس خبر داد؛

لزوم پرداخت عوارض خودرو از طریق سامانه سمیع

  • کد خبر : 31030
  • 15 شهریور 1403 - 11:20
لزوم پرداخت عوارض خودرو از طریق سامانه سمیع
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس در خصوص پرداخت عوارض خودرو توسط شهروندان گفت: با عنایت به ابلاغیه وزیر کشور و بخشنامه های صادره از سوی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استفاده از سامانه ملی سمیع به عنوان مرجع وصول عوارض خودرو در کشور الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی پیری جابری، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس در خصوص پرداخت عوارض خودرو توسط شهروندان گفت: با عنایت به ابلاغیه وزیر کشور و بخشنامه های صادره از سوی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، استفاده از سامانه ملی سمیع به عنوان مرجع وصول عوارض خودرو در کشور الزامی است.

وی بیان کرد: اخذ عوارض خودرو در دفاتر مستقر در مناطق ۱ و ۲ شهرداری و دفاتر پیشخوان مستقر در سطح شهر در حال انجام است و این دفاتر آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

پیری جابری خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از سامانه های محلی متفرقه به صورت غیر قانونی توسط برخی دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس+۱۰ ،مسئولیت پرداخت هزینه انجام شده بر عهده پرداخت کننده بوده و شهرداری هیچگونه مسئولیتی در خصوص مفاصا حساب عوارض خودرو،استرداد وجه یا پیگیری موضوع برعهده نخواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس مطرح کرد: با توجه به مراتب فوق شهروندان جهت اخذ مفاصا حساب عوارض خودرو با در دست داشتن مستندات سوابق آخرین پرداختی عوارض خودرو به مراکز مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31030

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.