• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2

ما و مردم از روند توزیع آسفالت در شهر رضایت نداریم

  • کد خبر : 31681
  • 27 شهریور 1403 - 16:37
ما و مردم از روند توزیع آسفالت در شهر رضایت نداریم
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ما و مردم کرج از نحوه و روند توزیع آسفالت رضایت نداریم زیرا برخی معابر عمومی که نیاز آنها به آسفالت 100 درصد نیست آسفالت می شوند و برخی دیگر که نیاز مردم هستند، انجام نمی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج امروز در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورا گفت: ظرفیت اسمی کارخانه آسفالت و متوسط تولید روزانه ما در حال حاضر چقدر است و آیا با یکدیگر برابرند یا نه؟ اگر نه دلیل آن چیست؟ آن هم در خصوص کارخانه ای که ادعا داشتیم می تواند تمام استان را پوشش دهد.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی مشکل به منظور اقدام جهت رفع نواقص موجود و با بیان اینکه باید نظارت ها را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: افزایش روند و مرکزی کردن آسفالت و نقص پیمانکاران مناطق باید رفع شود و نرم افزارهای عمران باید به منظور کسب رضایت مردم مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: حتی ما اعضای شورای شهر و مدیران نیز از آسفالتی که در شهر توزیع می شود رضایت نداریم. مشکل کجاست؟ رضایت مردم در زمینه آسفالت معابر از جمله مطالبات اصلی آنهاست، چرا اقدامی جهت رفع آن صورت نمی گیرد؟

چپردار با تاکید بر اینکه باید کوچه پس کوچه های شهر هم آسفالت و مشکلات موجود مرتفع شود، اذعان کرد: چه دلیلی دارد که معبری مانند بلوار خوارزمی با این همه تناژ و متراژ آسفالت شود و محلات کم برخوردار از این امر بی بهره باشند؟ در اولویت قرار دادن چنین معبری ضرورت ندارد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: مردم کرج از نحوه و روند توزیع آسفالت رضایت ندارند زیرا برخی معابر عمومی که نیاز آنها به آسفالت ۱۰۰ درصد نیست آسفالت می شوند و برخی دیگر که نیاز مردم هستند، انجام نمی شود. یک بار برای همیشه باید این مشکل رفع شود.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.