• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
0

امروز ایران می تواند اسرائیل را به زیر بکشاند

  • کد خبر : 31876
  • 31 شهریور 1403 - 13:22
امروز ایران می تواند اسرائیل را به زیر بکشاند
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 23 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ایران با دستاوردها و توانمندی های خود در عرصه های مختلف می تواند رژیم صهیونیستی را به زیر بکشاند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: این ایام یادآور حماسه آفرینی ها و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه در آن دوران که نهال انقلاب اسلامی ایران نهال نوپایی بیش نبود، همه دنیا دست به دست هم دادند تا ریشه آن را از بیخ و بن برکنند اما به لطف خدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان و خانواده های آنها یک تنه در مقابل تمام جبهه ظلم و استکبار ایستادند و دست متجاوزان را از این سرزمین کوتاه کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش یادآور شد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس تمام داشته های خود را در مسیر دفاع از حق و راندن باطل کردند و یک قدم هم عقب نشینی نکردند. در واقع ما به برکت وجود امامین انقلاب و نیز وحدت و همدلی جوانان و نیروهای انقلابی سپاه، ارتش و فراجا و دستگاه های امنیتی جنگ را به پیروزی رساندیم.

امیر نجفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ما در جنگ نظامی توانستیم به کمک باور و ایمان، وحدت، امید به آینده، روشن بودن اهداف، اتکای به نفس و تکیه بر قدرت و نیروی درونی به پیروزی برسیم اذعان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب، کارآمدی چندانی نداشت اما سپاهیان و بسیجیان به کمک ارتش آمدند تا موفق شدیم بیش از یک هزار کیلومتر از مرزهای خشکی کشور را پاسداری کنیم، مرزهای دریایی نیز تحویل نیروی دریایی شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: اکنون پس از ۴۵ سال پایداری، هرگز به دشمن اجازه نخواهیم داد بر اعتقادات و باورهای ما فائق آید زیرا انقلاب ما نشات گرفته از مکتب سرخ عاشوراست. فرزندان مظلوم فلسطین، غزه و لبنان سالها با سنگ به جنگ دشمن رفتند اما از دل دفاع مقدس ما شخصی همچون سردار سلیمانی بیرون آمد که توانست جبهه مقاومت را گسترش دهد و عمق جهان اسلام را راهبری کند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای سپاه قدس تا قلب اروپا به آمریکا دسترسی دارند، اظهار کرد: امروز در حالی مردم مظلوم فلسطین جواب اسرائیل را با موشک می دهند که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی تقریبا ۳۵۰ روز است که آنها را مورد حملات شدید قرار می دهد. این ملت مظلوم تاکنون ۳۵ هزار شهید و بالغ بر ۹۵ هزار نفر جانباز داده اند اما همچنان ایستاده اند.

امیر نجفی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت آگاه و بسیج شده تا به استکبار جهانی درس بزرگی بدهد لذا در چنین حالتی تشکیل ارتش ها و سپاه های اسلامی زیر نظر کشور ایران ضرورت دارد. این کشور قدرتمند با دستاوردها و توانمندی های خود در عرصه های مختلف پزشکی، علمی، فناوری، نظامی و … می تواند رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را به زیر بکشاند. طبق فرمایش خداوند ظلم پایدار نمی ماند، این امر محقق می شود و ما هیچوقت زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=31876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.